1
Vraag
2
Reacties
Eric BEU

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Af en toe haperende internetverbinding en T3 timeouts

Beste allemaal, Ik heb sinds kort sporadisch problemen met mijn internet verbinding. Voor mijn werk zit ik de meeste tijd van de dag op Teams calls. Wat er gebeurt is dat zij mij niet meer kunnen horen (en ik hun wel) voordat de verbinding helemaal wegvalt. Dit herstelt zich vanzelf wanneer ik de internet kabel uit mijn laptop haal en er volgens weer insteek. Windows Eventviewer laat alleen zien dat er geen contact gelegd kon worden met de DNS servers. De logs van mijn VPN verbinding (PA Global Protect) geven alleen aan dat de internet connectie wegvalt. Na contact met de helpdesk is mij een nieuwe connectbox opgestuurd (hiervoor had ik een oude UBEE modem), maar helaas de problemen blijven... In de bijlage heb ik een aantal logs van de connectbox toegevoegd. Ik zie ook wat melding voorbij komen in de netwerkhistorie mbt:

No Ranging Response received - T3 time-out;

DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;

MDD Recovery following MDD Loss;

SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;

Deze logs heb ik niet gedeeld aangezien ik niet zeker ben welke informatie ik uit veiligheidshalve onleesbaar zou moeten maken. Ik kom er zelf niet meer uit, dus waardeer alle hulp die ik kan krijgen.

 

Alvast bedankt,
Eric

20 Reacties 20
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Jij allereerst ook nog de beste wensen voor 2022 @Eric BEU! En wat een fijne terugkoppeling zeg! We zijn blij om te lezen dat alles nu bij jou thuis als een zonnetje draait 🙂 Mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je ons hier te vinden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic