Beste allemaal, Ik heb sinds kort sporadisch problemen met mijn internet verbinding. Voor mijn werk zit ik de meeste tijd van de dag op Teams calls. Wat er gebeurt is dat zij mij niet meer kunnen horen (en ik hun wel) voordat de verbinding helemaal wegvalt. Dit herstelt zich vanzelf wanneer ik de internet kabel uit mijn laptop haal en er volgens weer insteek. Windows Eventviewer laat alleen zien dat er geen contact gelegd kon worden met de DNS servers. De logs van mijn VPN verbinding (PA Global Protect) geven alleen aan dat de internet connectie wegvalt. Na contact met de helpdesk is mij een nieuwe connectbox opgestuurd (hiervoor had ik een oude UBEE modem), maar helaas de problemen blijven... In de bijlage heb ik een aantal logs van de connectbox toegevoegd. Ik zie ook wat melding voorbij komen in de netwerkhistorie mbt:
No Ranging Response received - T3 time-out;
DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;
MDD Recovery following MDD Loss;
SYNC Timing Synchronization failure - Loss of Sync;
Deze logs heb ik niet gedeeld aangezien ik niet zeker ben welke informatie ik uit veiligheidshalve onleesbaar zou moeten maken. Ik kom er zelf niet meer uit, dus waardeer alle hulp die ik kan krijgen.
Alvast bedankt,
Eric
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Jij allereerst ook nog de beste wensen voor 2022 @Eric BEU! En wat een fijne terugkoppeling zeg! We zijn blij om te lezen dat alles nu bij jou thuis als een zonnetje draait 🙂 Mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je ons hier te vinden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.