Hallo allemaal
Binnenkort krijg ik sneller internet (1000MBs) ik wil echter een aantal power adapters plaatsen om het trekken van nieuwe cat6 kabels achterwege te laten
Ik ben zelf eens opzoek gegaan maar zie door de bomen het bos niet meer
van die 4 adapters 1 met wifi accespoint en 3 zonder wifi
Welke powerlans adviseren jullie?
Grtz
Jack
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik gebruik sinds een klein jaar naar tevredenheid de Devolo Magic 2 Wifi 6 sets.
Ze zijn wel iets aan de prijzige kant, maar daar krijg je dan ook een zeer betrouwbaar netwerk voor terug.
Geen uitval, ook een zeer goede roaming tussen de wifi 6 adapters, we kunnen zonder onderbreking dus van beneden naar boven lopen in ons huis, op elke verdieping hangt een adapter.
Heb er ook één in de tuin hangen onder de veranda, zodat vooral zomers ook in de tuin wifi werkt.
Let wel, je moet wel een goed stroomnetwerk thuis hebben, dus niet verouderd, ook de stopcontacten moeten van aarde zijn voorzien, ook om de volledige snelheid te kunnen behalen.
Over verschillende fasen en groepen werkt dit ook.
Zeer betrouwbaar en een zeer makkelijke manier van installeren, je hebt alleen een vrij stopcontact nodig, geen bekabeling ed.
Wij zijn met zijn vijven thuis en hebben ongeveer met 50 verschillende wifi devices geen probleem met deze Devolo adapters.
Ik weet eigenlijk geen betere.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.