1
Vraag
2
Reageer en help mee
Eric8

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Adapter Next Mini past niet achter de tv.

Goedemiddag,

Ik had geprobeerd al het antwoord op mijn vraag hier te vinden, helaas niet gelukt.

Als voorbereiding voor muurbevestiging televisie had ik al dubbel UTP en Stroomvoorziening laten aanleggen achter de tv.

Waar ik eigenlijk al bang voor was is dat de meegeleverde adapter te lang is en mijn tv ongeveer 5 a 6 cm va de muur af zit.

Ik heb gelezen dat je de adapter ook niet hoeft te gebruiken ( WIFI ,en stroom via USB aansluiting tv) maar wil eigenlijk dat de mini wel internet via een kabel heeft.

Is er misschien een smallere adapter, of heeft iemand dit misschien via een andere manier opgelost?

Iedere cm minder is een cm 🙂

Hoor graag

Eric

8 Reacties 8
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4003Posts
  • 180Oplossingen
  • 2942Likes

Dag @Eric8 

Volgens mij bestaat er voor de Mediabox Next Mini geen andere adapter, maar wellicht dat een haaks verloopstuk zou kunnen helpen?

Eric8
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Daar zou ik al een groot aantal cm mee kunnen overbruggen Wim,  is misschien wel een idee.

Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4003Posts
  • 180Oplossingen
  • 2942Likes

Beste @Eric8 

Ik hoop dat het lukt en als het lukt, laat dat dan weten dan hebben anderen met een zelfde soort probleem daar misschien ook wat aan.

Jocola

Level 11
Expert
  • 572Posts
  • 33Oplossingen
  • 474Likes

Je zou ook de adapter d.m.v. een zelfklevend klittenband setje achterop de TV kunnen bevestigen i.c.m. een aan de adapter bevestigd 230v verlengkabeltje naar je contactdoos.  

puppie

Level 16
Expert
  • 1944Posts
  • 52Oplossingen
  • 798Likes

Eric8
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas moet je deze stekker als smart plug gebruiken, model is goed maar dan zonder de software voor schakelen.

Eric8
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik weet niet of dat verstandig is om een verlengkabel zo in te korten , 

puppie

Level 16
Expert
  • 1944Posts
  • 52Oplossingen
  • 798Likes

dan zou ik deze kopen >klik<

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic