Laonda

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren bridge modus Connectbox

Zou u zo vriendelijk willen zijn om de ConnectBox in bridge modus te zetten?

Ik zit in een voormalig Ziggo-gebied en kan dit niet zelf uitvoeren.

Alvast bedankt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Laonda

Daar help ik je met alle liefde bij! Bij deze wil ik je laten weten dat ik je modem zojuist in bridge mode heb geplaatst. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hi,

Staan je gegevens in je profiel ? postcode en huisnummer ? 

Dan meld ik het even bij het moderatie team en die zullen dan de actie voor je uitvoeren .

 

En soms is een beller sneller ligt aan de soort van de vraag . 

 

Laonda
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gegevens staan in mijn profiel

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Laonda

Daar help ik je met alle liefde bij! Bij deze wil ik je laten weten dat ik je modem zojuist in bridge mode heb geplaatst. 

Laonda
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel voor de snelle opvolging.

Ik heb het modem spanningsloos gemaakt en daarna weer aangesloten. Ik krijg echter geen verbinding met het internet. PC en privé router heb ik ook gereset.

 

Wat doe ik verkeerd?

 

Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes

Heb je de router op poort 1 aangesloten? De andere 3 poorten werken in bridge mode namelijk niet meer.

Laonda
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Evert,

 

Ik heb de CB nog eens opnieuw gestart en de UTP op poort 1 direct verbonden met mijn PC.

Mijn eigen router heb ik van AP teruggezet naar routermodus.

Ik krijg dan de melding “de DHCP van uw ISP werkt niet correct.

Dat kan volgens mij kloppen omdat mijn CB is gebridged.

Wat moet ik nog regelen aan de kant van mijn eigen router? 

 

Laonda
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geduld is een schone zaak.

Nog eens de CB herstart en het werkt nu!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Fijn om te lezen dat alles met een klein beetje engelengeduld is gelukt @Laonda. Mocht je in de toekomst verdere vragen hebben, dan weet je ons te vinden! 

Uitgelicht topic