1
Vraag
2
Reageer en help mee
robert19124524

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren Safe Online lukt niet

ik kan safe online niet activeren voor mijn computer en telefoon. Op de browser krijg ik de melding Security application not found. In mijn ziggo pakket geeft het aan dat safe online geinstalleerd is. Heb diverse keren gebeld maar de helpdesk kon mij niet helpen. Krijg ook steeds een melding dat safe online verouderd is en dat het al een tijd geen verbinding kan maken

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
Super Expert
  • 19821Posts
  • 908Oplossingen
  • 5858Likes

Als je naar www.ziggo.nl gaat en je logt in op Mijn Ziggo in de rechter bovenhoek, dan ga je naar Producten en kies tabblad Internet scroll iets naar beneden en druk op beveiliging instellen, dan kom je ook in je licentie menu.

Of  je kan ook deze pagina Internetbeveiliging van Ziggo iets naar beneden en je vind er alles van Safe online zelfs de licentie verhaal en de remove tool.

robert19124524
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goede morgen Dave, dit heb ik al diverse keren gedaan en dan krijg ik ook een installeren scherm maar als ik daar op klik gebeurd er niets. Als ik bij safe online kijk dan zie ik dat mijn ipad wel beschermd is maar de rest niet. Het lijkt wel of de installatie niet werkt, krijg wel het schermpje network installer te zien en klik op JA maar dan is het daarna niets meer

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3903Posts
  • 353Oplossingen
  • 862Likes

Kan het zijn dat Safe Online eerder al geinstalleerd is op je PC en niet juist verwijderd is, @robert19124524? Op deze pagina lees je hoe je het programma kunt verwijderen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Ga je voor een film of een serie?

Uitgelicht topic