Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
ik kan safe online niet activeren voor mijn computer en telefoon. Op de browser krijg ik de melding Security application not found. In mijn ziggo pakket geeft het aan dat safe online geinstalleerd is. Heb diverse keren gebeld maar de helpdesk kon mij niet helpen. Krijg ook steeds een melding dat safe online verouderd is en dat het al een tijd geen verbinding kan maken
Als je naar www.ziggo.nl gaat en je logt in op Mijn Ziggo in de rechter bovenhoek, dan ga je naar Producten en kies tabblad Internet scroll iets naar beneden en druk op beveiliging instellen, dan kom je ook in je licentie menu.
Of je kan ook deze pagina Internetbeveiliging van Ziggo iets naar beneden en je vind er alles van Safe online zelfs de licentie verhaal en de remove tool.
Goede morgen Dave, dit heb ik al diverse keren gedaan en dan krijg ik ook een installeren scherm maar als ik daar op klik gebeurd er niets. Als ik bij safe online kijk dan zie ik dat mijn ipad wel beschermd is maar de rest niet. Het lijkt wel of de installatie niet werkt, krijg wel het schermpje network installer te zien en klik op JA maar dan is het daarna niets meer
Kan het zijn dat Safe Online eerder al geinstalleerd is op je PC en niet juist verwijderd is, @robert19124524? Op deze pagina lees je hoe je het programma kunt verwijderen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...