1
Vraag
2
Reacties
Bakkes

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Activeren Bridge modus

Hoi,

Ik zou mijn ziggo modem/router willen laten omzetten naar bridge modus. Nu weet k dat hier een formulier voor is. Maar ik zou graag willen regelen dat het direct omgezet wordt. Anders wellicht een tijd zonder internet. Ik ga er zelf een mesh netwerk achter knopen en dat wil ik graag plannen zodat er zo min mogelijk downtime is  (ivm huurders). 

Mijn vraag: hoe kan dit het beste regelen? Kan je bv bellen en dan binnen laten we zeggen 15 min is het omgezet?? Het liefst zou ik het zelf in de webinterface regelen. Maar die optie zie ik helaas niet...

Bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
Super Expert
  • 17851Posts
  • 1160Oplossingen
  • 8108Likes

De snelste manier is contact opnemen met de klantenservice, het kan dan per direct worden omgezet.

De mogelijkheid om zelf de eRouter in en uit te schakelen via de webinterface bestond alleen in voormalig UPC-gebied. Mogelijk komt deze functie in de toekomst weer beschikbaar in het gehele verzorgingsgebied.

Bekijk in context

1 Reactie 1
tobiastheebe

Level 20
Super Expert
  • 17851Posts
  • 1160Oplossingen
  • 8108Likes

De snelste manier is contact opnemen met de klantenservice, het kan dan per direct worden omgezet.

De mogelijkheid om zelf de eRouter in en uit te schakelen via de webinterface bestond alleen in voormalig UPC-gebied. Mogelijk komt deze functie in de toekomst weer beschikbaar in het gehele verzorgingsgebied.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Online gamen of bordspellen?

Uitgelicht topic