1
Vraag
2
Reacties
Paukigiesekam1

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Activatiecode mediabox xl

Goedendag gisteren mediabox gekregen kan het zijn dat deze nog niet geactiveerd is.geeft aaan geen WiFi .iPad heeft wel WiFi aansluiting volgens mij oké

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Paukigiesekam1 Fijn dat je al contact hebt gehad en dat er al een afspraak met een monteur geregeld is . Laat je weten wat je bevindingen zijn na het monteursbezoek van zaterdag 9 oktober 2021 tussen 12 en 18 uur?

Bekijk in context

23 Reacties 23
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom op onze Ziggo Community @Paukigiesekam1! Een nieuwe box is top, wat jammer dat de start zo moeizaam is. Ik zie dat je mediabox nog niet actief staat in ons systeem. Hij krijgt nu een setje om online te komen. Wil je over een uurtje testen of hij het doet? 

 

 

De ingeplande monteursafspraak, kunnen we dan eventueel annuleren. 

Paukigiesekam1
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hallo Lotte,fijn dat je zo snel reageert.Ga ik doen .wanneer hij het doet kan ik dan ook hier reageren? Vriendelijk dank

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@Paukigiesekam1 Jazeker, heel graag zelfs 🙂 Dan weet ik zeker dat alles weer werkt! 

Paukigiesekam1
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Helaas Lotte het is mij niet gelukt

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Wat zuur dat het niet gelukt is @Paukigiesekam1! Kreeg je ook een foutcode of iets anders op de box te zien? Wellicht hebben we daar toch een oplossing voor. Zo niet dan komt de monteur het natuurlijk voor je oplossen. 🙂

Paukigiesekam1
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Code SC1004 code en offline err sp 0.1.6

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Check @Paukigiesekam1! De box kan dan door een probleem de installatie niet afronden. We zien vaak dat dit komt door een probleem in het signaal. Heb je de mogelijkheid om een foto met ons te delen van jouw aansluiting waarop de mediabox verbonden zit? We kunnen die dan op afstand onder de loep nemen. Je kunt ook de tips in dit topic eens doornemen. 

Paukigiesekam1
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik wil toch graag de monteur 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Paukigiesekam1 Uiteraard regelen wij graag een storingsmonteur voor je! Kun je jouw postcode en huisnummer toevoegen aan de gegevens van je Communityprofiel? Dan kunnen wij een afspraak inplannen.

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Toevoegen gegevens kan hier 

Paukigiesekam1
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Er is al een planning gemaakt voor zaterdag vanaf 12.00 door je collega Lotte en klantenservice per telefoon ** Mod edit:  persoonsgegevens verwijderd **

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

De adresgegevens staan nu publiek te kiek. Je kan ze verwijderen door te klikken op de pijl rechts in je reactie en te kiezen voor bewerken.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Paukigiesekam1 Fijn dat je al contact hebt gehad en dat er al een afspraak met een monteur geregeld is . Laat je weten wat je bevindingen zijn na het monteursbezoek van zaterdag 9 oktober 2021 tussen 12 en 18 uur?

Paukigiesekam1
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Lekker handig van mij zijn de gegevens er nu uit?en ik laat horen hoe het gegaan is.ik heb nu twijfels om dat meerde collega’s bezig zijn geweest of er wel een monteur komt Ik ben helemaal niet lastig

Paukigiesekam1_0-1633612681922.pngPaukigiesekam1_1-1633612684812.png

 

Paukigiesekam1
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nu gaat alles mis

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19170Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

@Paukigiesekam1 Je adresgegevens zijn verwijderd uit je bericht hoor. 😉 Je hoeft je hierover geen zorgen meer te maken. Daarnaast zie ik dat de monteur ingepland staat voor zaterdag 9 oktober 2021 tussen 12 uur en 18 uur. Laat het ons gerust weten als er nog iets onduidelijk voor je is. 

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Edit: gelijktijdig met Paul gereageerd.

Paukigiesekam1
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Werkt alles nu naar behoren?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic