Willem Aarts

Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Activatie modem

Goedemiddag ben nu inmiddels al 9 dagen bezig om mijn conectbox van ziggo geactiveerd te krijgen door middel van de telefonische helpdesk en wordt van van kastje naar de muur gestuurd idem met ziggo Messenger dus probeer ik het hier maar eens wie kan eindelijk het modem eens activeren zodat ik eindelijk gebruik van internet kan maken 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

9 dagen is wel heel erg lang en ik ga even dit topic voorleggen, vragen of een moderator dit wilt oppakken.

 

Als u onderstaande handeling wilt doen, heel graag.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Bekijk in context

89 Reacties 89
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

9 dagen is wel heel erg lang en ik ga even dit topic voorleggen, vragen of een moderator dit wilt oppakken.

 

Als u onderstaande handeling wilt doen, heel graag.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Dan kan een Moderator je gegevens erbij pakken en je meteen verder helpen.

Willem Aarts
Topicstarter
Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

De gegevens staan er in

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Topic is vermeld en komt spoedig hulp deze kant op. ?

Willem Aarts
Topicstarter
Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

dankje

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Willem Aarts,

Wat een ongelooflijke deceptie dat je al zo lang bezig bent maar het modem maar niet geactiveerd raakt. We hebben op dit moment te kampen met diverse activatieproblemen. We maken daarin al flinke stappen, maar helaas zijn we er nog niet. Ik zie dat er inderdaad bij jou ook iets is vastgelopen, dat op dit moment alles tegenhoudt. Inmiddels ligt dat bij de juiste afdeling, maar we moeten helaas afwachten.

Willem Aarts
Topicstarter
Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

beste los het het dan op vandaag nog anders zijn jullie een klant kwijt mijn geduld is nu wel genoeg op de proef gesteld

Zorrobin

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Zou het mogelijk zijn om de activatie bij mij ook eens onder de te nemen? Ik ervaar hetzelfde, maar vrijdag aanstaande pas een monteur beschikbaar. Via helpdesk toch ook een beetje kastje→ muur gevoel gekregen. Ik hoor graag van U.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8988Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

@Willem Aarts - Hoe graag ik dit ook direct had willen oplossen, ik verwacht vandaag geen oplossing meer. Sorry.

@Zorrobin - Bij jou is er geen activatieprobleem, alles staat correct aan deze kant. Dat betekent dat het mogelijk misgaat bij het signaal. Ik zie dat je inmiddels een eigen topic hebt, daar zal je snel van advies worden voorzien 

Willem Aarts
Topicstarter
Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

dat hoor ik al negen dagen lang sorry heb ik niks en kan ik niks mee pak jullie verantwoordlijkheid als bedrijf eens op in plaats van sorry te zeggen jullie beloven van alles maar er gebeurt geen ene donder

kaan72

Level 1
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Willem Aarts - Ik wacht al 17 dagen. Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost, maar ben bang dat het nog even gaat duren.

Willem Aarts
Topicstarter
Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

zolang krijgen ze echt niet van mij

zo mogen het vandaag nog oplossen

en anders ga ik weg en ga ik eens met kassa en radar bellen dat ziggo zo'n uitstekende service heeft niet dus 

het wordt tijd dat het probleem maar eens in de media gegooid wordt

Zorrobin

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Daar ben ik het mee eens. Je betaald per maand een redelijk bedrag, maar service laat erg te wensen over. Ben benieuwd of dit gebrek aan diensten ook nog gecompenseerd wordt met de maand afrekening.

 

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Ik vraag mij af hoe lang de activatieproblemen bij Ziggo nog blijven voortmodderen, want dit probleem speelt al meerdere weken en het regent klachten. Ik begrijp wel dat Ziggo moderators niet ijzer met handen kunnen breken en vanuit hun positie hun uiterste best doen, maar al 17 dagen wachten op een activatie van het signaal, zoals bij @kaan72,  is buiten proporties.

Willem Aarts
Topicstarter
Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Moet helaas melden dat ik nog steeds geen internet hebt en dat met 6 vermeldingen bij de it afdeling volgens mijn slapen ze daar ze kunnen beter de activatie pagina laten vervallen en alle modems door laten totdat ze het probleem hebben verholpen maar ze denken nog steeds dat ze de enige zijn op de wereld kwa denk niveau 

Als je zoiets flikt in ons bedrijf kan je vertrekken alles moet binnen 24 uur verholpen zijn moeten ze maar eens bij Ziggo ook doen

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

@Willem Aarts 

Bij ieder willekeurig ander particulier bedrijf waren intern al lang spaanders gevallen. Het lijkt mij hoogtijd dat Ziggo komt met een noodoplossing voor de gedupeerde klanten. Een idee om die activaties via outsource in India eens te stoppen en deze op zich simpele technische handeling binnen je eigen bedrijf uit te voeren?

Er staat voor mij binnenkort een upgrade van mijn Mediabox XL op stapel. Ik prijs mij gelukkig dat ik daarvoor geen nieuw modem in huis hoef te krijgen. En daarnaast bedenk ik mij tienmaal om tot een abonnementswijziging over te gaan, want dan kan je de bui al zien hangen.

Willem Aarts
Topicstarter
Level 1
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes

Inderdaad wij hebben ook een jaar in in India gezeten kosten besparen uiteindelijk heeft 5 keer zoveel gekost bij ons zit alles weer in Nederland 

kaan72

Level 1
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Vorige week heb ik een dame gesproken van de afd. probleemgevallen. Naar aanleiding van mijn klacht had ze me gebeld. Ze wist me te vertellen dat er niks in India werd gedaan . Ze zei dat ze een speciaal team hadden opgezet hier in Nederland . Ik zei nou daar merk ik niks van. Alles gaat zo langzaam bij jullie. Ze wist mij te vertellen dat mijn probleem niet onder op de stapel lag, maar ook niet bovenop . Ze zei dit kan nog wel 2 weken duren. Ik zei je weet me wel te vertellen dat ik ergens in het midden hang, maar je kan me niet vertellen hoelang het nog kan gaan duren. Ze wist niks meer te zeggen. Dit is toch echt lachwekkend.    

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Een speciaal team in Nederland voor activeringsopdrachten? Ik geloof daar niets van.

kaan72

Level 1
  • 170Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

@Zeeburgia - Ik ook niet. 

Uitgelicht topic