Oui Fiewi

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Accountgegevens Wifispots

Ik heb een vraag over de Ziggo hotspot gegevens als ik inlog in mijn account zijn ze nergens meer zichtbaar 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Als je via de SmartWifi app de wifispots hebt geïnstalleerd, dan kan ik via Netwerk en Internet - Internet - Ziggo kiezen: Ziggo Beschikbaar via SmartWifi - en dan heb ik verbinding via de wifispot.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Helaas is dit al in geen weken te zien en Ziggo krijgt het vooralsnog niet voor elkaar om het zichtbaar te krijgen en de inloggegevens zichtbaar te maken.

 

Mocht de wifispot al aanstaan, dan kun je de SmartWifi app installeren en daar op de Wifispots tikken en dan kun je hem installeren op je Smartphone en dergelijke, je hebt dan geen inlog gegevens nodig.

Oui Fiewi
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik heb van alles geprobeerd via de smart wifi app en het is niet gelukt om gegevens te zien of te verbinden met Ziggo Hotspots.

De app vraagt om een Certificaat wat ik al heb geinstalleerd en om locatie gegevens in te schakelen maar het wert gwn niet 

Ook niet via smart wifi app 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Als je via de SmartWifi app de wifispots hebt geïnstalleerd, dan kan ik via Netwerk en Internet - Internet - Ziggo kiezen: Ziggo Beschikbaar via SmartWifi - en dan heb ik verbinding via de wifispot.

Oui Fiewi
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik wil u bedanken het is toch nog gelukt ,  precies zoals u had aangegeven zo heb ik het toch nog kunnen fixen 

Jodokus

Level 7
  • 208Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

IK heb helaas mijn wifispot instellingen gewist. Het heeft altijd gewerkt.

Ik krijg het met geen mogelijkheid (meer) geinstalleerd via de smartwifi app.

Ik heb mijn wifispot gebruikersnaam en wachtwoord nodig maar deze zijn niet zichtbaar in mijn ziggo

Kunnen jullie dit oplossen graag

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Jodokus Ziggo medewerkers kunnen ook niet bij je inlog gegevens voor de wifispots.

 

Met de SmartWifi app zou je op smartphone de wifispots in moeten kunnen stellen.

Verwijder de SmartWifi app en installeer hem opnieuw.

Log in en tik op Wifispots onderin de zwarte balk en je wifispots worden geïnstalleerd.

 

Ga hierna naar de smartphone Instellingen => Netwerk en Internet => Internet en kies Ziggo Beschikbaar via SmartWifi en tik hierop.

Je kunt geen verbinding maken met je eigen modem, alleen met andere modems.

Jodokus

Level 7
  • 208Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Ik begrijp dat de Ziggo medewerker niet bij mijn inliggegevens kan. Maar een medewerker kan er misschien wel voor zorgen dat ik zelf mijn wifispot instellingen kan bekijken in mijn ziggo. Ik kan de wifispots nergens in of uitschakelen en ik zie ook nergens mijn gebruikersnaam en wachtwoord meer.

 

Als ik google op wifispots instellen heb ik overal mijn gebruikersnaam en wachtwoord weer nodig

 

De door jou genoemde opties had ik allemaal al uitgevoerd. App opnieuw geïnstalleerd. Ik heb een Samsung telefoon. De door jou genoemde instelling Netwerk en Internet -> Internet-> Ziggo beschikbaar heb ik nog niet gevonden.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Jodokus  schreef:

Ik begrijp dat de Ziggo medewerker niet bij mijn inliggegevens kan. Maar een medewerker kan er misschien wel voor zorgen dat ik zelf mijn wifispot instellingen kan bekijken in mijn ziggo. Ik kan de wifispots nergens in of uitschakelen en ik zie ook nergens mijn gebruikersnaam en wachtwoord meer.


Een Ziggo medewerker kan er niet voor zorgen dat je die gegevens kunt zien.

 

In een eerder bericht in dit topic staat:

Helaas is dit al in geen weken (edit: inmiddels maanden) te zien en Ziggo krijgt het vooralsnog niet voor elkaar om het zichtbaar te krijgen en de inloggegevens zichtbaar te maken.

Jodokus

Level 7
  • 208Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

@Bert  schreef:


Een Ziggo medewerker kan er niet voor zorgen dat je die gegevens kunt zien.

 

In een eerder bericht in dit topic staat:

Helaas is dit al in geen weken (edit: inmiddels maanden) te zien en Ziggo krijgt het vooralsnog niet voor elkaar om het zichtbaar te krijgen en de inloggegevens zichtbaar te maken.


Slechte zaak. Beetje jammer

 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @Jodokus , wat irritant dat jij je wifispots instellingen niet meer kunt achterhalen nadat je deze hebt gewist. Heb je inmiddels afgelopen weekend hierin nog wat succes geboekt?
 

Mocht dit nog steeds niet zijn gelukt, dan kijk ik graag even met je mee of alles wel goed staat in je profiel. Ik zie dat jij je gegevens nog niet hebt ingevuld in je profiel. Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo Community profiel staan. Deze gegevens zijn niet openbaar te zien voor onze leden. Alleen de moderatoren kunnen je adresgegevens inzien. Geef je gegevens op in deze link (op de volgende pagina naar beneden scrollen en daar kan je deze gegevens kwijt)

Laat je het mij weten wanneer jij je gegevens hebt aangevuld? 

Jodokus

Level 7
  • 208Posts
  • 0Oplossingen
  • 29Likes

Hallo Meindert. Ik heb het inmiddels weer werkend.  Door in mijn telefoon een backup van de wifi instellingen terug te zetten.  Ik heb ook al contact gehad met jouw collega David

Noxh

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op de telefoon werkt de app prima. Probleem is echter dat ik Wifispots op een offline apparaat (autoradio) wil installeren dus heb ik niet veel aan de app. Dat je je eigen gebruikersnaam/paswoord niet kan zien is toch wel vreemd. Toch maar bij MacDonalds voor de deur gaan staan om updates te installeren dan 😞

Uitgelicht topic