Goedemorgen,
Mijn zoon heeft via mijn hoofdaccount een alias-email met een @ Casema
Nu heb ik dit account per ongeluk verwijderd, het hoofdaccount bestaat nog. Volgens de klantenservice kunnen ze dit niet meer terughalen.
Is er toch een mogelijkheid om dit account toch terug te halen. Er staat heel veel informatie op dat account.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Een Casema account is niet meer opnieuw aan te maken, alleen een Ziggo account.
Als het mailadres verwijderd is, dan is ook alle mail weg van dat email adres, dus als het al teruggezet zou kunnen worden, blijft de mail weg, Ziggo maakt geen persoonlijke mail backups.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Mogelijk kan je het allias account op een later moment opnieuw aanmaken, terugzetten en backups maken doet ziggo helaas niet aan.
Een Casema account is niet meer opnieuw aan te maken, alleen een Ziggo account.
Als het mailadres verwijderd is, dan is ook alle mail weg van dat email adres, dus als het al teruggezet zou kunnen worden, blijft de mail weg, Ziggo maakt geen persoonlijke mail backups.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.