Helaas het werkt niet.
Ik heb gekozen op ziggo.nl voor nieuw account, mijn klantnummer, postcode en huisnummer ingevuld (er wordt niet gevraagd om een ander e-mailadres.), maar dan zegt ie "Er bestaat al een account bij deze gegevens. Log in op Mijn Ziggo met dat account." (zie Scherm1.png).
Als ik dan inlog onder mijn oorspronkelijk e-mailadres en wachtwoord dan krijg ik een foutmelding "We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Probeer het later nog een keer. Fout code: -1", zie Scherm2.png. Ik heb het inderdaad later nog een keer geprobeerd, maar zelfde resultaat. Wel logisch als idd het account onder dat e-mailadres door jou is verwijderd.
Ik heb ook geprobeerd op Mijn Vodafone om Mijn Ziggo toe te voegen (het ontkoppelen is dus wel goed gelukt, want hij geeft aan dat ziggo nog niet is gekoppeld), maar dan krijg ik zelfde probleem. Er wordt gezegd: Je hebt al een Mijn Ziggo account (hij noemt ook het oorspronkelijke e-mailadres), zie Scherm3.png. Als ik dan kies voor "Accounts nu samenvoegen" wordt gevraagd om in te loggen bij Mijn Ziggo, maar dat lukt niet (zie Scherm4.png), waarschijnlijk ook omdat het account door jou is verwijderd.
Het lijkt of mijn oude account niet volledig is verwijderd. Steeds duikt weer mijn oorspronkelijke e-mailadres op.
Help!