ateam278
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Accespoint 2.4 ghz en 5ghz andere naam

Hallo
Ik zit met een vreemd probleem.
Vorige week acces point van ziggo geïnstalleerd.
Op dat moment mn 5ghz meteen een andere naam gegeven.
En opgeslagen. Ik vind het namelijk wat fijner om te kunnen zien op welke ik ingelogd ben.
Vd week beetje aan het klooien geweest en namen veranderd naar 1 en dezelfde.
Dit beviel me niet en wou gisteravond weer gewoon de boel opsplitsen.
Dus 2 verschillende namen weer.
Maar ra ra ineens wil dit niet meer.
Ik noem bijv de 2.4ghz ziggo1 en mn 5ghz ziggo2
Doe ik opslaan voegt het acces point alles gewoon weer samen.
Zelfs allebei de ww apart instellen wil ineens niet meer. Voegt gewoon alles weer samen.
Standaard dingen al geprobeerd. Nieuwste firmware zit erop.
Ook meerdere malen terug gezet naar fabrieks instellingen.
Gebeld met ziggo en kreeg als antwoord dat dit helemaal niet mogelijk is.
Nou vorige week iig nog wel.
Wie heeft de oplossing?
Weet niet of dit het goede topic is anders ff verplaatsen door een moderator
Mvg
1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47651Posts
  • 2890Oplossingen
  • 10508Likes
Staat je Wireless Bandsteering op ingeschakeld?
Dan kun je geen 2,4 en 5 invullen.
Zet op de eerste pagina waar je komt na inloggen de Wireless Bandsteering op Uitgeschakeld.

Bekijk in context

6 Reacties 6
robbo
Super Expert
Super Expert
  • 16396Posts
  • 694Oplossingen
  • 2777Likes
Ook aangeven dat zowel 2.4 en 5ghz beide enable zijn?
ateam278
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ja staat gewoon aan.
Heel vreemd iig.
Vanavond nog een paar keer dapper geprobeerd maar het wil niet....
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47651Posts
  • 2890Oplossingen
  • 10508Likes
Staat je Wireless Bandsteering op ingeschakeld?
Dan kun je geen 2,4 en 5 invullen.
Zet op de eerste pagina waar je komt na inloggen de Wireless Bandsteering op Uitgeschakeld.

Bekijk in context

robbo
Super Expert
Super Expert
  • 16396Posts
  • 694Oplossingen
  • 2777Likes
Oeps o ja even niet aan gedacht... Dat dit idd moet. Gelukkig hebben we Be rt nog :relaxed: .
ateam278
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Stom dat ik dat niet geprobeerd heb.
Ging steeds naar geavanceerde instellingen op de vervolg pagina.
Probleem is dus opgelost... Het werkt weer.
Misschien dat de medewerkers van ziggo op het call center ook ff meelezen.
Daar werd steen hard gezegd dit kan helemaal niet meneer. Ik heb overlegd met mijn collega's en dit is helaas niet mogelijk.
Ik zei nou vorige week nog wel. Ja dat was dan wel vreemd zei ze. Maar kon me niet verder helpen.
Maar mensen bedankt voor de hulp...
En een fijn weekend....
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47651Posts
  • 2890Oplossingen
  • 10508Likes
ateam278 TOP, veel internetplezier gewenst.:relaxed:

Uitgelicht topic