Ja dat is zeker irritant.
Het wachtwoord heb ik meerdere malen tevergeefs aangepast
Ik heb die uitgeprobeerde wachtwoorden van ziggo, die ook in het rijtje van die acces manager stonden, dan ook verwijderd omdat die daardoor misschien van in de war raakte.
Het maakte niets uit, maar met het op goed geluk blijven uitproberen om in te loggen bij ziggo via internet kwam ik uiteindelijk bij "mijn ziggo" terecht die ik heb opgeslagen in de leeslijst want hoe weet ik niet meer! Via die leeslijst kom ik dan wéér bij die acces manager, maar wordt hetzelfde wachtwoord en gebruikersnaam nu wel correct bevonden. Alhoewel ik daarvóór niet op "mijn ziggo" kon inloggen bleek dat gelukkig wel te kunnen op Ziggo-Go.
Het betreft mijn laptop en tablets die up to date zijn. De browser die ik gebruik is Google Crome.
De app op de telefoon werkte wel.
Die manager kan me dus gestolen worden, maar noodgedwongen blijkt ik hem toch te moeten passeren .
Waarom....? Geen idee! dus laat ik het voorlopig en angstvallig maar zolang het werkt.
Met dergelijk probleem een medewerker te kunnen spreken wordt door het cijfermenu van Ziggo niet aangeboden dus dien je, ook op goed geluk, een willekeurig cijfer in te tikken om iemand te spreken te krijgen. Degene die ik te spreken kreeg deed wel zijn uiterste best, maar begreep er ook niks van.