bx7

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Acces manager for web blokkeert inloggen

Als ik op "mijn ziggo"  of ziggo.nl wil inloggen via de inlogpagina met gebruikersnaam en wachtwoord,

krijg ik steeds rechtsboven op het witte scherm de mededeling van "Acces Manager for web" te zien

die opnieuw naar mijn gebruikersnaam en wachtwoord vraagt.

Na het invullen en klikken op inloggen krijg ik iedere keer de mededeling dat deze niet correct zijn.

Deze "manager" maakt het mij dus onmogelijk, door middel van mijn laptop of tablet, in te loggen op ziggo en ook op sommige ander sites.

Zo ben ik dus aangewezen op de ziggo-app op mijn telefoon die daar nog geen last van ondervindt.

Hoe kom ik van deze ...... Acces Manager af?

5 Reacties 5
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Welkom op de Ziggo Community @bx7!  Zo te lezen kom je in een hele irritante loop terecht. Gelukkig lees ik dat de Ziggo App wel werkt. Ik heb een aantal vragen naar aanleiding van je bericht. 

 

- Speelt het probleem via meerdere browsers? 

- Heb je het wachtwoord al eens aangepast om te kijken of het probleem daarmee opgelost is? 

- Is de software van de apparaten up to date? 

- Om welke apparaten, met welke software versies gaat het? 

bx7
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja dat is zeker irritant.

Het wachtwoord heb ik meerdere malen tevergeefs aangepast

Ik heb die uitgeprobeerde wachtwoorden van ziggo, die ook in het rijtje van die acces manager stonden, dan ook verwijderd omdat die daardoor misschien van in de war raakte.

Het maakte niets uit, maar met het op goed geluk blijven uitproberen om in te loggen bij ziggo via internet kwam ik uiteindelijk bij "mijn ziggo" terecht die ik heb opgeslagen in de leeslijst want hoe weet ik niet meer! Via die leeslijst kom ik dan wéér bij die acces manager, maar wordt hetzelfde wachtwoord en gebruikersnaam nu wel correct bevonden.  Alhoewel ik daarvóór niet op "mijn ziggo" kon inloggen bleek dat gelukkig wel te kunnen op Ziggo-Go.

Het betreft mijn laptop en tablets die up to date zijn. De browser die ik gebruik is Google Crome.

De app op de telefoon werkte wel.

Die manager kan me dus gestolen worden, maar noodgedwongen blijkt ik hem toch te moeten passeren .

Waarom....? Geen idee! dus laat ik het voorlopig en angstvallig maar zolang het werkt.

Met dergelijk probleem een medewerker te kunnen spreken wordt door het cijfermenu van Ziggo niet aangeboden dus dien je, ook op goed geluk, een willekeurig cijfer in te tikken om iemand te spreken te krijgen. Degene die ik te spreken kreeg deed wel zijn uiterste best, maar begreep er ook niks van.

 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Fijn om te horen dat het uiteindelijk toch is gelukt, @bx7! De "Access Manager" zegt mij om eerlijk te zijn niets en vermoedelijk mijn collega ook niet. Is het een plugin van je browser? Of wellicht van je (bedrijfs?)laptop? De Access Manager komt nooit bij andere pagina's of apps naar voren?

 

 

bx7
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik zou niet weten hoe ik er aan kom, maar belangrijker is hoe kom ik er van af?

Misschien weet u wel waarom het zo moeilijk is een medewerker van Ziggo telefonisch direct een vraag te stellen, naast het het gebruik van een te beperkt keuzemenu waar je vaak niet verder mee kan komen dan

een cijfer te kiezen in de hoop iemand aan de telefoon te krijgen.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Er zal vast een weg zijn om de Access Manager te verwijderen @bx7 WIj kennen alleen deze applicatie niet dus kunnen er verder geen ondersteuning op bieden. Hopelijk kun je erachter komen op het wereldwijde web.

 

Jammer dat je niet makkelijk met ons in contact komt. Als het telefonisch niet lukt mag je ook altijd op een andere manier contact zoeken, op deze pagina vind je alle opties.

Uitgelicht topic