1
Vraag
2
Reacties
Gozzi

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Aanvraag nieuw modem vanwege problemen.

Deze vraag al een paar keer gepost, omdat wanneer ik hier inlog, met mijn ziggo account de vraag wel zie staan. En wanneer ik gewoon (niet ingelogd) browse door de fora ik mijn vraag niet zag staan. Dus alvorens excuus voor het ongemak!

Hier mijn vraag:

Beste Ziggo,

 

Onze oude ubee modem (alleen 2,4 Ghz en/of 5 Ghz) begint nu gebreken te vertonen, de wifi valt meerdere keren per dag weg en het wordt erger.

Ik heb geen nieuwe storende bronnen aangeschaft, en er zijn maar weinig apparaten op het draadloze netwerk verbonden.

We zouden z.s.m. zouden heel graag een nieuw modem willen ontvangen, hoop dat jullie dit in deze (voor ons allen) moeilijke tijd kunnen realiseren. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

De community is een forum waar klanten elkaar helpen. Als mede klant kan ik u geen nieuw modem toesturen. De snelste manier om contact te leggen met Ziggo is via chat. Zodra er iemand beschikbaar is verschijnt het chatvenster. Anders wachten tot een moderator uw vraag oppikt. Daarvoor dienen in uw profiel uw naw gegevens te staan.

Ook heeft het weinig zin om uw vraag elders op dit forum nogmaals te plaatsen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

De community is een forum waar klanten elkaar helpen. Als mede klant kan ik u geen nieuw modem toesturen. De snelste manier om contact te leggen met Ziggo is via chat. Zodra er iemand beschikbaar is verschijnt het chatvenster. Anders wachten tot een moderator uw vraag oppikt. Daarvoor dienen in uw profiel uw naw gegevens te staan.

Ook heeft het weinig zin om uw vraag elders op dit forum nogmaals te plaatsen.

Gozzi
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
KBX458 wrote:

De community is een forum waar klanten elkaar helpen. Als mede klant kan ik u geen nieuw modem toesturen. De snelste manier om contact te leggen met Ziggo is via chat. Zodra er iemand beschikbaar is verschijnt het chatvenster. Anders wachten tot een moderator uw vraag oppikt. Daarvoor dienen in uw profiel uw naw gegevens te staan.

Ook heeft het weinig zin om uw vraag elders op dit forum nogmaals te plaatsen.

 

Beste KBX458

 

Bedankt voor de tip ik zal direct contact opnemen met via de chat!

 

Stay safe and stay healthy!

KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

Laat u hier nog even weten of het gelukt is?

Gozzi
Topicstarter
Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
KBX458 wrote:

Laat u hier nog even weten of het gelukt is?

 

Zal ik doen!

 

Nogmaals dank voor de hulp!

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemiddag @Gozzi en welkom op de Community,

Bedankt voor je vraag! Ik zie dat je al contact hebt gehad met mijn collega via Twitter en dat er inmiddels een nieuw modem naar je onderweg is. Je kan het pakket binnen zo'n 4 dagen met de pakketpost van Post NL verwachten.
Het Ubee modem wat je nu hebt, hoeft niet retour en kan je houden of inleveren bij de milieustraat. Laat het mij maar weten als je mijn hulp nodig hebt 😉 Alvast een goed weekend!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic