Deze vraag al een paar keer gepost, omdat wanneer ik hier inlog, met mijn ziggo account de vraag wel zie staan. En wanneer ik gewoon (niet ingelogd) browse door de fora ik mijn vraag niet zag staan. Dus alvorens excuus voor het ongemak!
Hier mijn vraag:
Beste Ziggo,
Onze oude ubee modem (alleen 2,4 Ghz en/of 5 Ghz) begint nu gebreken te vertonen, de wifi valt meerdere keren per dag weg en het wordt erger.
Ik heb geen nieuwe storende bronnen aangeschaft, en er zijn maar weinig apparaten op het draadloze netwerk verbonden.
We zouden z.s.m. zouden heel graag een nieuw modem willen ontvangen, hoop dat jullie dit in deze (voor ons allen) moeilijke tijd kunnen realiseren.
Opgelost! Ga naar oplossing.
De community is een forum waar klanten elkaar helpen. Als mede klant kan ik u geen nieuw modem toesturen. De snelste manier om contact te leggen met Ziggo is via chat. Zodra er iemand beschikbaar is verschijnt het chatvenster. Anders wachten tot een moderator uw vraag oppikt. Daarvoor dienen in uw profiel uw naw gegevens te staan.
Ook heeft het weinig zin om uw vraag elders op dit forum nogmaals te plaatsen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De community is een forum waar klanten elkaar helpen. Als mede klant kan ik u geen nieuw modem toesturen. De snelste manier om contact te leggen met Ziggo is via chat. Zodra er iemand beschikbaar is verschijnt het chatvenster. Anders wachten tot een moderator uw vraag oppikt. Daarvoor dienen in uw profiel uw naw gegevens te staan.
Ook heeft het weinig zin om uw vraag elders op dit forum nogmaals te plaatsen.
KBX458 wrote:
De community is een forum waar klanten elkaar helpen. Als mede klant kan ik u geen nieuw modem toesturen. De snelste manier om contact te leggen met Ziggo is via chat. Zodra er iemand beschikbaar is verschijnt het chatvenster. Anders wachten tot een moderator uw vraag oppikt. Daarvoor dienen in uw profiel uw naw gegevens te staan.
Ook heeft het weinig zin om uw vraag elders op dit forum nogmaals te plaatsen.
Beste KBX458
Bedankt voor de tip ik zal direct contact opnemen met via de chat!
Stay safe and stay healthy!
Laat u hier nog even weten of het gelukt is?
KBX458 wrote:
Laat u hier nog even weten of het gelukt is?
Zal ik doen!
Nogmaals dank voor de hulp!
Goedemiddag @Gozzi en welkom op de Community,
Bedankt voor je vraag! Ik zie dat je al contact hebt gehad met mijn collega via Twitter en dat er inmiddels een nieuw modem naar je onderweg is. Je kan het pakket binnen zo'n 4 dagen met de pakketpost van Post NL verwachten.
Het Ubee modem wat je nu hebt, hoeft niet retour en kan je houden of inleveren bij de milieustraat. Laat het mij maar weten als je mijn hulp nodig hebt 😉 Alvast een goed weekend!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.