Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
angelahouwen
Level 1

Aanvraag IPV4-only

Beste Ziggo community,

Op verzoek van mijn werkgever moet mijn modem omgezet worden naar ipv4 only door werk aan huis. Omdat ik ergens anders moet inloggen is dit verplicht volgens mijn werkgever. Is er iemand op dit forum bevoegd om dit te doen? Ik las op een eerder forum dat dit al eens eerder was gerealiseerd.

Alvast hartelijk bedankt,
Met vriendelijke groet,
Angela

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
angelahouwen
Level 1
Topicstarter

Hoi Monica, bedankt voor je reactie. Ik ben er inmiddels achter dat ik een uniek IP adres heb voor zowel IPV4 en IPV6. Ik heb hierop mijn helpdesk gebeld en het probleem lijkt verholpen. Dus voor nu mag dit afgesloten worden. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator kan dat voor je regelen.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

In dit geval vandaag al.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

0 Kudos
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @angelahouwen, welkom op de Community! Ik zet het graag voor je om naar IPv4 only, wil je hiervoor jouw adresgegevens nog toevoegen aan je profiel en ons hier een seintje geven? Dan komen we zo snel mogelijk weer langs in dit topic. 🙂 

0 Kudos
angelahouwen
Level 1
Topicstarter

Hoi Monica, bedankt voor je reactie. Ik ben er inmiddels achter dat ik een uniek IP adres heb voor zowel IPV4 en IPV6. Ik heb hierop mijn helpdesk gebeld en het probleem lijkt verholpen. Dus voor nu mag dit afgesloten worden.