1
Vraag
2
Reacties
angelahouwen

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Aanvraag IPV4-only

Beste Ziggo community,

Op verzoek van mijn werkgever moet mijn modem omgezet worden naar ipv4 only door werk aan huis. Omdat ik ergens anders moet inloggen is dit verplicht volgens mijn werkgever. Is er iemand op dit forum bevoegd om dit te doen? Ik las op een eerder forum dat dit al eens eerder was gerealiseerd.

Alvast hartelijk bedankt,
Met vriendelijke groet,
Angela

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
angelahouwen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Monica, bedankt voor je reactie. Ik ben er inmiddels achter dat ik een uniek IP adres heb voor zowel IPV4 en IPV6. Ik heb hierop mijn helpdesk gebeld en het probleem lijkt verholpen. Dus voor nu mag dit afgesloten worden. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76285Posts
  • 5197Oplossingen
  • 22482Likes

Een Ziggo moderator kan dat voor je regelen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

In dit geval vandaag al.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel, op die pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @angelahouwen, welkom op de Community! Ik zet het graag voor je om naar IPv4 only, wil je hiervoor jouw adresgegevens nog toevoegen aan je profiel en ons hier een seintje geven? Dan komen we zo snel mogelijk weer langs in dit topic. 🙂 

angelahouwen
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Monica, bedankt voor je reactie. Ik ben er inmiddels achter dat ik een uniek IP adres heb voor zowel IPV4 en IPV6. Ik heb hierop mijn helpdesk gebeld en het probleem lijkt verholpen. Dus voor nu mag dit afgesloten worden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic