1
Vraag
2
Reageer en help mee
Maxenpleun

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aantal berichten in je inbox

Als ik mijn Ziggo webmail via de computer bekijk staan er slechts een aantal berichten in mijn inbox (ca. 5 tot 7). De overige zijn verdwenen. Kijk ik via mijn iPhone, dan zie ik alle berichten nog staan. Hoe kan ik het aantal berichten in de inbox op de computer aanpassen die ik te zien krijg en wil blijven zien?
6 Reacties 6
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6903Posts
  • 788Oplossingen
  • 1996Likes
Hoi,

Allereerst een andere vraag die van belang is.
Hoe is de mail op je telefoon ingesteld? Met POP of IMAP?

Groet,
Evert
Maxenpleun
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Evert, ik denk via POP.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6903Posts
  • 788Oplossingen
  • 1996Likes
Dat vermoeden had ik al.

Als er niet ingesteld is op de iPhone dat de berichten op de server moeten blijven staan, dan haalt de iPhone de berichten weg bij Ziggo en zet die op de telefoon. Dat is dan ook de enige plek waar ze staan. Terug zetten op de server kan niet.

Controleer dus even hoe dit ingesteld staat. Mocht inderdaad ingesteld staan dat de mails niet op de Ziggo server blijven staan, dan kun je instellen dat ze daar wel blijven staan, zodat toekomstige mails wel zichtbaar blijven in de webmail.

Ik weet zo niet hoe je kunt controleren hoe de mail ingesteld is op je iPhone, maar EnergieBoy kan je daar vast en zeker bij helpen, hij is de Apple kenner 🙂

Groeten!
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hi Maxenpleun
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Ja, dat is altijd een lastig iets. Het beste wat je kunt doen is alles omzetten naar IMAP, dan heb je overal alles goed staan en ben je nooit iets kwijt (of wel, maar dan helemaal). Maar je kan wel een mooi mapje maken om al je mail in te bewaren.

Maar goed, om je mail te bewaren op je iPhone doe je als volgt:
Als je naar Instellingen|Mail gaat en dan je account selecteerd met > dan zie je als je naar beneden gaat de optie geanvanceerd. Als je deze optie selecteerd krijg je de mogelijkheid op op bij je inkomende post sectie de optie "Verwijder van server" te zetten.

Je kunt pas geavanceerde opties aanpassen als je de Account hebt aangemaakt.
Marianne
Community Developer
Community Developer
  • 1597Posts
  • 139Oplossingen
  • 1813Likes
Hi Maxenpleun, welkom hier. Onze Community staat voor je klaar om je e-mail ook op je computer te toveren. Ben je verder gekomen met de tips van Evert en EnergieBoy? We zijn benieuwd!
Hoot_Posthorn

Level 7
  • 156Posts
  • 12Oplossingen
  • 106Likes
Op de Apple site staat het instellen van POP of IMAP in geuren en kleuren stap voor stap uitgelegd.
Tip van Hoot: IMAP is je vriend. POP doet meer kwaad dan goed.

Email account toevoegen op je iPhone
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic