1
Vraag
2
Reacties
neutcomp

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Aansluiting vervangen VQ1002

Hallo,

 

Ik zie soms dat de internetverbinding niet stabiel is en wegvalt. Ook in de modem zie ik soms staan "partial bonding us".

 

Nu zie ik dat ik deze aansluiting heb een VQ1002 (zie ook de foto). Nu heb ik gelezen dat dit wel eens het issue kan zijn. Mocht dat zo zijn dan hoor ik dat graag 😉

 

Alvast bedankt,

Bjorn

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @neutcomp

Dat is geen goed teken natuurlijk. Goed je dat contact met ons opneemt. Ik heb een monteur ingepland voor 4 juni tussen 12.00 en 18.00 uur. Mocht dit niet uitkomen, dan kun je de afspraak via Mijn Ziggo verzetten. 

Ook heb ik een nieuwe splitter gestuurd. Deze komt er zo snel mogelijk aan 🙂 Dus dan komt alles weer goed. Laat je ons daarna weten of het probleem is opgelost?

Bekijk in context

neutcomp
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Opgelost! Vriendelijke monteur die mij super goed heeft geholpen! Chapeau aan Ziggo 😄

Bekijk in context

4 Reacties 4
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31062Posts
  • 2180Oplossingen
  • 15500Likes

Je hebt geen AOP, voor het plaatsen hiervan is een Ziggo-monteur nodig.

 

Verder is de VQ1002 een verouderde splitter. Deze moet vervangen worden door een POA-01-B/POA 01-UPC, daarbij is een andere aansluitkabel (IEC/F) voor het modem nodig.

 

Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic en een monteur inplannen + nieuw aansluitmateriaal toesturen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hoi @neutcomp

Dat is geen goed teken natuurlijk. Goed je dat contact met ons opneemt. Ik heb een monteur ingepland voor 4 juni tussen 12.00 en 18.00 uur. Mocht dit niet uitkomen, dan kun je de afspraak via Mijn Ziggo verzetten. 

Ook heb ik een nieuwe splitter gestuurd. Deze komt er zo snel mogelijk aan 🙂 Dus dan komt alles weer goed. Laat je ons daarna weten of het probleem is opgelost?

neutcomp
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Opgelost! Vriendelijke monteur die mij super goed heeft geholpen! Chapeau aan Ziggo 😄

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Ontzettend fijn om te horen dat de monteur je zo goed heeft geholpen @neutcomp. We zullen het compliment aan hem doorzetten. Jij bedankt voor jouw terugkoppeling en mocht er in de toekomst iets zijn, dan weet je ons te vinden 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic