Sinds ik nu over ben naar Ziggo doet mijn beveiligingscamera het niet meer. Voorheen bekabeld aangesloten aan Modem. Modem van ziggo staat echter in meterkast, dus nu op aanraden van Ziggo met Switch gekoppeld aan Mediabox. Ik krijg het nu niet meer geïnstalleerd op de app. Meerdere keren reset gedaan. Ziggo zegt makkelijk navragen bij leverancier van de camera...nee het werkte altijd maar internet verbinding blokkeerd toevoegen vd camera op een of andere manier.
Ook heb ik in mijn Ziggo verbonden apparaten staan waar ik niet van weet wat het zijn.
Ziggo klantenservice zakelijk zegt niet te kunnen helpen. Daar heb je dan zakelijk pakket voor afgesloten 🤷
Is er iemand die antwoord weet?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Nu meen ik tóch te lezen dat je via de Mediabox alles hebt aangesloten.
Dat gaat imho niet werken.
Internetkabel eerst in de switch en dan verder aansluiten
.
Succes,
Bam
Hey @Beautylifestyle en welkom hier 🙂
Ik snap dat je wat voorzichtig bent met het delen van bepaalde informatie als je voorheen problemen hebt ervaren. Het is veilig om de gevraagde info (Eerste 2 blokken van 3 cijfers) te delen. Plaats deze gerust alsnog zodat Bert en BAM verder met je mee kunnen denken.
Mijn camera doet het inmiddels weer bedankt allemaal!🙏
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.