Vraag
Reacties
Oplossing
Beautylifestyle
Level 2

Aansluiting - Beveiligingscamera werkt niet meer

Sinds ik nu over ben naar Ziggo doet mijn beveiligingscamera het niet meer. Voorheen bekabeld aangesloten aan Modem. Modem van ziggo  staat echter in meterkast, dus nu op aanraden van Ziggo met Switch gekoppeld aan Mediabox. Ik krijg het nu niet meer geïnstalleerd op de app. Meerdere keren reset gedaan. Ziggo zegt makkelijk navragen bij leverancier van de camera...nee het werkte altijd maar internet verbinding  blokkeerd toevoegen vd camera op een of andere manier.

Ook heb ik in mijn Ziggo verbonden apparaten staan waar ik niet van weet wat het zijn.

Ziggo klantenservice zakelijk zegt niet te kunnen helpen. Daar heb je dan zakelijk pakket voor afgesloten 🤷‍

Is er iemand die antwoord weet?

0 Kudos
Oplossing
22 Reacties 22
Meldingen
Aan Uit
BAM
Level 13

@Beautylifestyle ,

 

Nu meen ik tóch te lezen dat je via de Mediabox alles hebt aangesloten. 

Dat gaat imho niet werken.

 

Internetkabel eerst in de switch en dan verder aansluiten

.

 

 

Succes,

 

Bam

0 Kudos
Mariska
Community Developer
Community Developer

Hey @Beautylifestyle en welkom hier 🙂 

Ik snap dat je wat voorzichtig bent met het delen van bepaalde informatie als je voorheen problemen hebt ervaren. Het is veilig om de gevraagde info (Eerste 2 blokken van 3 cijfers) te delen. Plaats deze gerust alsnog zodat Bert en BAM verder met je mee kunnen denken. 

0 Kudos
Beautylifestyle
Level 2
Topicstarter

Mijn camera doet het inmiddels weer bedankt allemaal!🙏