1
Vraag
2
Reacties
Beautylifestyle

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Aansluiting - Beveiligingscamera werkt niet meer

Sinds ik nu over ben naar Ziggo doet mijn beveiligingscamera het niet meer. Voorheen bekabeld aangesloten aan Modem. Modem van ziggo  staat echter in meterkast, dus nu op aanraden van Ziggo met Switch gekoppeld aan Mediabox. Ik krijg het nu niet meer geïnstalleerd op de app. Meerdere keren reset gedaan. Ziggo zegt makkelijk navragen bij leverancier van de camera...nee het werkte altijd maar internet verbinding  blokkeerd toevoegen vd camera op een of andere manier.

Ook heb ik in mijn Ziggo verbonden apparaten staan waar ik niet van weet wat het zijn.

Ziggo klantenservice zakelijk zegt niet te kunnen helpen. Daar heb je dan zakelijk pakket voor afgesloten 🤷‍

Is er iemand die antwoord weet?

22 Reacties 22
BAM

Level 12
Expert
  • 652Posts
  • 49Oplossingen
  • 158Likes

@Beautylifestyle ,

 

Nu meen ik tóch te lezen dat je via de Mediabox alles hebt aangesloten. 

Dat gaat imho niet werken.

 

Internetkabel eerst in de switch en dan verder aansluiten

.

 

 

Succes,

 

Bam

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 5655Posts
  • 596Oplossingen
  • 3034Likes

Hey @Beautylifestyle en welkom hier 🙂 

Ik snap dat je wat voorzichtig bent met het delen van bepaalde informatie als je voorheen problemen hebt ervaren. Het is veilig om de gevraagde info (Eerste 2 blokken van 3 cijfers) te delen. Plaats deze gerust alsnog zodat Bert en BAM verder met je mee kunnen denken. 

Beautylifestyle
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Mijn camera doet het inmiddels weer bedankt allemaal!🙏

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic