Afgelopen weekend ben ik verhuisd en is mijn abonnement als het goed is overgezet op het nieuwe adres. Mijn SmartWifi modem en toebehoren meegenomen, echter mis ik iets/klopt er iets niet waardoor het aansluiten nog niet wil lukken. De situatie:
Ik wil graag tv kijken kunnen kijken via de kabel i.c.m CI+ module, Wanneer ik de coax kabel direct van de woonkamer aansluiting in de tv doe dan werken de meeste zenders. Overigens werkt het cadeaupakket ESPN compleet niet.
Nu ben ik zelf een beetje kwijt wat ik nodig heb? in de ziggo randapparatuur shop word ik ook niet veel wijzer en andere instructies heb ik ook niet ontvangen. De standaard stappenplannen wel doorlopen van de website "Internet en wifi installeren" en de handleiding "Installeren bellen en/of internet - Connectbox", van beiden handleidingen mis ik een splitter. Stel ik had die splitter wel is het mij nog niet duidelijk hoe ik de coax male aansluiting kan verbinden met mijn modem (f connector).
Voordat ik allemaal dingen ga kopen en bestellen die niet nodig zijn hoor ik graag van jullie wat ik het beste kan doen, welke kabel te kopen etc!
Mijn vraag 2 dagen geleden al gesteld via de app, echter nog geen antwoord. Mobiele data inmiddels bijna op en belminuten ook van proberen de klantenservice te bereiken voor verhuizing doorgeven. Een monteurs afspraak plannen lijkt me het makkelijkste, als de chat nog reageert...
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Telefonisch contact gehad, de genoemde kabels en splitter worden vandaag nog toegestuurd @moderators
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.