Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hallo allemaal! Ik ben verhuis naar een ander huis. Ik heb nog nooit een modem aangesloten zelf. Wij hebben de smart wifi modem besteld alleen de coax past niet op de data in gang? . Moet ik hier een tussen stukje voor bestellen? Of is de aansluiten mischien verouder?
Ik hoop dag iemand mij verder kan helpen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Iggysgravemade, welkom hier op de Ziggo Community!
Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning! We helpen je graag met het aansluiten van jouw modem. Zoals @tobiastheebe al aangeeft is de UMU-1006 op de foto verouderd. Mijn advies zou zijn om een monteur in te plannen, zodat de monteur zowel het AOP kan vervangen als het modem voor je kan aansluiten. Dan ben je direct toekomstproof met je aansluiting 🙂
Op deze pagina kun je zelf een monteur inplannen. Laat je weten of dit is gelukt? Anders plan ik met alle liefde een monteur voor je in.
De UMU-1006 is een verouderd aftakelement en is overbodig als je geen TV of Mediabox gaat aansluiten. Je kunt de UMU verwijderen van het AOP door deze tegen de klok in te draaien en naar je toe te trekken. Vervolgens kun je het modem direct op het AOP aansluiten met de IEC/F-kabel (groene en rode stekker).
Ook het AOP achter de UMU-1006 (waarschijnlijk een TRAS-10/1000) is verouderd. Een monteursafspraak is wenselijk voor het plaatsen van een nieuw AOP (btv 01-SET). Via deze pagina kun je een monteursafspraak aanvragen.
Hi @Iggysgravemade, welkom hier op de Ziggo Community!
Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe woning! We helpen je graag met het aansluiten van jouw modem. Zoals @tobiastheebe al aangeeft is de UMU-1006 op de foto verouderd. Mijn advies zou zijn om een monteur in te plannen, zodat de monteur zowel het AOP kan vervangen als het modem voor je kan aansluiten. Dan ben je direct toekomstproof met je aansluiting 🙂
Op deze pagina kun je zelf een monteur inplannen. Laat je weten of dit is gelukt? Anders plan ik met alle liefde een monteur voor je in.
Goedemiddag Cecilia,
Ik heb voor nu Internet het werkt! Maar ik zal inderdaad een afspraak maken met een monteur voor een nieuwe!
Bedankt voor de hulp!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.