Vraag
Reacties
Oplossing
maxcoax
Level 2

Aanpassing subnet SmartWifi modem

Kan een moderator mijn subnet aanpassen van 192.168.178.0/24 naar 192.168.2.0/24? Kan dit helaas niet zelf bij DHCP. Alvast bedankt!

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @maxcoax, welkom hier!

Bij deze heb ik het verzoek doorgezet om 192.168.2.0/24 toe te voegen als subnet aan je modem. Dit verzoek is binnen 2 werkdagen altijd verwerkt. Zodra de aanpassing is verwerkt kun je na een reset van je modem de gewenste aanpassingen instellen in je modem.

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

@maxcoax Even een seintje vanaf mijn kant. Het heeft helaas iets langer geduurd, maar inmiddels is bovenstaand verzoek verwerkt. Na een herstart van jouw modem kun je de gewenste instellingen doorvoeren in jouw modem.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @maxcoax, welkom hier!

Bij deze heb ik het verzoek doorgezet om 192.168.2.0/24 toe te voegen als subnet aan je modem. Dit verzoek is binnen 2 werkdagen altijd verwerkt. Zodra de aanpassing is verwerkt kun je na een reset van je modem de gewenste aanpassingen instellen in je modem.

maxcoax
Level 2
Topicstarter

Dank voor het snelle antwoord en aansturen van de oplossing.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

@maxcoax Even een seintje vanaf mijn kant. Het heeft helaas iets langer geduurd, maar inmiddels is bovenstaand verzoek verwerkt. Na een herstart van jouw modem kun je de gewenste instellingen doorvoeren in jouw modem.

maxcoax
Level 2
Topicstarter

Is nu gelukt en bedankt.