Kan een moderator mijn subnet aanpassen van 192.168.178.0/24 naar 192.168.2.0/24? Kan dit helaas niet zelf bij DHCP. Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @maxcoax, welkom hier!
Bij deze heb ik het verzoek doorgezet om 192.168.2.0/24 toe te voegen als subnet aan je modem. Dit verzoek is binnen 2 werkdagen altijd verwerkt. Zodra de aanpassing is verwerkt kun je na een reset van je modem de gewenste aanpassingen instellen in je modem.
@maxcoax Even een seintje vanaf mijn kant. Het heeft helaas iets langer geduurd, maar inmiddels is bovenstaand verzoek verwerkt. Na een herstart van jouw modem kun je de gewenste instellingen doorvoeren in jouw modem.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @maxcoax, welkom hier!
Bij deze heb ik het verzoek doorgezet om 192.168.2.0/24 toe te voegen als subnet aan je modem. Dit verzoek is binnen 2 werkdagen altijd verwerkt. Zodra de aanpassing is verwerkt kun je na een reset van je modem de gewenste aanpassingen instellen in je modem.
Dank voor het snelle antwoord en aansturen van de oplossing.
@maxcoax Even een seintje vanaf mijn kant. Het heeft helaas iets langer geduurd, maar inmiddels is bovenstaand verzoek verwerkt. Na een herstart van jouw modem kun je de gewenste instellingen doorvoeren in jouw modem.
Is nu gelukt en bedankt.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.