PKoster

Level 5
  • 55Posts
  • 2Oplossingen
  • 25Likes

Aanpassing abonnement zonder vervanging modem

Ik merkte op dat 'Giga' inmiddels in mijn regio beschikbaar is. Is het mogelijk om mijn bestaande 'Internet Only Max' aan te passen naar 'Internet Only Giga'?

 

Mijn vraag is voor een moderator hier omdat ik verwacht dat een vraag via de klantenservice resulteert in het opsturen van een Connectbox Giga, wat ongewenst is - er staat nu een Ubee 1318.

 

Naast een aanpassing naar 'Giga' wil ik de inrichting onaangepast laten;
De Ubee 1318 houden (bridge modus met IPv6, koppeling met eigen router met link-aggregatie, eigen wifi infrastructuur). Zowel de AOP als de splitter zijn door Ziggo reeds vervangen.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

de Ubee 1318 is een docsis 3.1 modem en geschikt voor internet giga

bij het upgrade naar internet giga behoud je de Ubee 1318

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @PKoster

Leuk dat je interesse hebt in Internet Only Giga! Als je huidige modem zo goed bevalt, dan kan ik mij zeker voorstellen dat je bij een wijziging in je pakket de huidige set-up wilt behouden. Zoals @anoniemforum al aangeeft is jouw Ubee modem een doscis 3.1 modem. Deze is geschikt voor Internet Giga. Het goede nieuws is dus dat je set-up gewoon zo kan blijven als je besluit jouw abonnement te wijzigen naar Internet Giga Only. Mocht je willen dat ik deze aanpassing voor je in orde maak, dan geef je maar een gil 🙂
 

Bekijk in context

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

de Ubee 1318 is een docsis 3.1 modem en geschikt voor internet giga

bij het upgrade naar internet giga behoud je de Ubee 1318

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @PKoster

Leuk dat je interesse hebt in Internet Only Giga! Als je huidige modem zo goed bevalt, dan kan ik mij zeker voorstellen dat je bij een wijziging in je pakket de huidige set-up wilt behouden. Zoals @anoniemforum al aangeeft is jouw Ubee modem een doscis 3.1 modem. Deze is geschikt voor Internet Giga. Het goede nieuws is dus dat je set-up gewoon zo kan blijven als je besluit jouw abonnement te wijzigen naar Internet Giga Only. Mocht je willen dat ik deze aanpassing voor je in orde maak, dan geef je maar een gil 🙂
 

PKoster
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 2Oplossingen
  • 25Likes

@Cecilia, graag.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Dan is het bij deze geregeld @PKoster. Je ontvangt zo een bevestiging per e-mail hiervan en binnen 24 uur is de aanpassing verwerkt.

PKoster
Topicstarter
Level 5
  • 55Posts
  • 2Oplossingen
  • 25Likes

Aanpassing is zo te merken reeds doorgevoerd, ziet er goed uit. Dank.

 

test.png

Uitgelicht topic