1
Vraag
2
Reacties
rrooggiieerr

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanpassen interne IP subnet

Beste,

Ik zou graag het IP subnet van mijn interne netwerk aangepast hebben naar 192.168.2.1/24

Hartelijk dank

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7704Posts
  • 2279Oplossingen
  • 3623Likes

Hi @rrooggiieerr 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Dat gaan we regelen! Zoals @tobiastheebe al aangeeft kan ik een verzoek voor je indienen om 192.168.2.0/24 toe te voegen als instelbaar LAN-subnet. Bij deze heb ik het verzoek voor je ingediend. Dit is in het algemeen binnen 2 werkdagen verwerkt. Zodra de aanpassing is doorgevoerd kan je na een reset van je modem de gewenste instellingen in je modem doorvoeren.

Bekijk in context

2 Reacties 2
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 24455Posts
  • 1677Oplossingen
  • 12033Likes

Een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnenkort langs in dit topic en kan dit verzoek doorzetten naar InHome Engineering, zij kunnen het subnet 192.168.2.0/24 toevoegen als instelbaar LAN-subnet. Daarna kun je het zelf instellen door het aanpassen van de DHCP-scope.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7704Posts
  • 2279Oplossingen
  • 3623Likes

Hi @rrooggiieerr 
Een warm welkom hier op de Ziggo Community. 

Dat gaan we regelen! Zoals @tobiastheebe al aangeeft kan ik een verzoek voor je indienen om 192.168.2.0/24 toe te voegen als instelbaar LAN-subnet. Bij deze heb ik het verzoek voor je ingediend. Dit is in het algemeen binnen 2 werkdagen verwerkt. Zodra de aanpassing is doorgevoerd kan je na een reset van je modem de gewenste instellingen in je modem doorvoeren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic