Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste,
Ik zou graag het IP subnet van mijn interne netwerk aangepast hebben naar 192.168.2.1/24
Hartelijk dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @rrooggiieerr
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Dat gaan we regelen! Zoals @tobiastheebe al aangeeft kan ik een verzoek voor je indienen om 192.168.2.0/24 toe te voegen als instelbaar LAN-subnet. Bij deze heb ik het verzoek voor je ingediend. Dit is in het algemeen binnen 2 werkdagen verwerkt. Zodra de aanpassing is doorgevoerd kan je na een reset van je modem de gewenste instellingen in je modem doorvoeren.
Een moderator (Ziggo-medewerker) komt binnenkort langs in dit topic en kan dit verzoek doorzetten naar InHome Engineering, zij kunnen het subnet 192.168.2.0/24 toevoegen als instelbaar LAN-subnet. Daarna kun je het zelf instellen door het aanpassen van de DHCP-scope.
Hi @rrooggiieerr
Een warm welkom hier op de Ziggo Community.
Dat gaan we regelen! Zoals @tobiastheebe al aangeeft kan ik een verzoek voor je indienen om 192.168.2.0/24 toe te voegen als instelbaar LAN-subnet. Bij deze heb ik het verzoek voor je ingediend. Dit is in het algemeen binnen 2 werkdagen verwerkt. Zodra de aanpassing is doorgevoerd kan je na een reset van je modem de gewenste instellingen in je modem doorvoeren.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...