Opgelost! Ga naar oplossing.
Melanthi wrote:
Hi,
Nieuwe telefoon, dus opnieuw wifi hotspots ingesteld. Alle stappen (https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/wifispots/instellen/) doorlopen en het werkt maar ik krijg continue de volgende melding:
“Het netwerk kan worden gecontroleerd door een onbekende derde partij”.
Als ik hierop klik zie ik het volgende:
Aanmeldingsgegevens controleren: Een vertrouwd certificaat op uw apparaat staat een derde partij toe om uw netwerkactiviteit te controleren, waaronder e-mails, apps en veilige websites.
Ik kan vervolgens op: vertrouwde aanmeldgegevens controleren en dan zie ik alle certificaten en dat is het. Hoe kan ik dit oplossen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Melanthi wrote:
Hi,
Nieuwe telefoon, dus opnieuw wifi hotspots ingesteld. Alle stappen (https://www.ziggo.nl/klantenservice/wifi/wifispots/instellen/) doorlopen en het werkt maar ik krijg continue de volgende melding:
“Het netwerk kan worden gecontroleerd door een onbekende derde partij”.
Als ik hierop klik zie ik het volgende:
Aanmeldingsgegevens controleren: Een vertrouwd certificaat op uw apparaat staat een derde partij toe om uw netwerkactiviteit te controleren, waaronder e-mails, apps en veilige websites.
Ik kan vervolgens op: vertrouwde aanmeldgegevens controleren en dan zie ik alle certificaten en dat is het. Hoe kan ik dit oplossen?
ErikaEnBart wrote:
De beveiliging mag dan wel optimaal werken, de melding blijft continu komen en het uitroepteken-icoontje staat constant in het beeld van de telefoon, een Huawei met Android 5. Dit is meer dan hinderlijk. Op mijn Samsung (Android 6) krijg ik deze meldingen niet.
Je hoeft je inderdaad geen zorgen te maken maar dat de telefoon/het besturingssysteem dus blijkbaar wel. Is er iemand die kan uitleggen waarom dit verschil er tussen de telefoons/besturingssystemen is?
ErikaEnBart wrote:
Bedankt voor je reactie, N.N. Ik zal eens kijken of Huawei mij verder kan helpen.
Jacodeman wrote:
Op mijn Samsung note 3 heb ik het zelfde probleem. Ook doet mijn internet het niet meer op mijn telefoon, ws geblokkeerd door AVG virusprotectie. Degene die derden toestaat mijn gegevens zoals mail en apps te controleren is volgens dit bericht Ziggo. Volgens internet doet zich dat probleem al vele jaren voor wanneer je dit op google invoert. Ziggo gebeld, die wisten van niks. Ziggo verkoopt geen info aan derden. Het heeft volgens internet en volgens dit artikel te maken met Wifi hotspots. Ik weet niet wat te doen terwijl mijn telefoon geen internet meer heeft. Wordt dit herkent door mensen en kan Ziggo mij misschien toch helpen?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.