Donderdagavond kreeg ik bij het aanmelden van de vodafoneZiggo app een boodschap te zien.
zie foto’s. Hebben meer leden dit gehad en weet iemand waarom ik dit te zien kreeg?
overigens kon ik de volgende morgen weer gewoon aanmelden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Steeds meer websites en app verbindingen willen automatische bots weren en moet je een actie ondernemen om te laten zien dat je een mens bent en geen bot.
Zo ook de Google “CAPTCHA” is zo'n beveiliging die een mens moet aantonen: reCAPTCHA Help (google.com)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Steeds meer websites en app verbindingen willen automatische bots weren en moet je een actie ondernemen om te laten zien dat je een mens bent en geen bot.
Zo ook de Google “CAPTCHA” is zo'n beveiliging die een mens moet aantonen: reCAPTCHA Help (google.com)
Bedankt voor je reactie Bert. Ik kwam die avond niet verder waar ik ook op klikte.
De volgende dag kon ik wel weer zonder dit scherm inloggen. Dus ook bij de VodafoneZiggo app kun je dit tegenkomen.
Het lag dus niet aan mijn apparaat ( in dit geval iPad). Ik ben weer gerustgesteld.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.