Vraag
Reacties
Oplossing
TV2
Level 7

Aanmelden vodafoneziggo app

Donderdagavond kreeg ik bij het aanmelden van de vodafoneZiggo app een boodschap te zien.

zie foto’s. Hebben meer leden dit gehad en weet iemand waarom ik dit te zien kreeg?

overigens kon ik de volgende morgen weer gewoon aanmelden.

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Steeds meer websites en app verbindingen willen automatische bots weren en moet je een actie ondernemen om te laten zien dat je een mens bent en geen bot.

Zo ook de Google “CAPTCHA” is zo'n beveiliging die een mens moet aantonen: reCAPTCHA Help (google.com)

Bekijk in context

Ga naar reactie
2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Steeds meer websites en app verbindingen willen automatische bots weren en moet je een actie ondernemen om te laten zien dat je een mens bent en geen bot.

Zo ook de Google “CAPTCHA” is zo'n beveiliging die een mens moet aantonen: reCAPTCHA Help (google.com)

Ga naar reactie
TV2
Level 7
Topicstarter

Bedankt voor je reactie Bert. Ik kwam die avond niet verder waar ik ook op klikte.

De volgende dag kon ik wel weer zonder dit scherm inloggen. Dus ook bij de VodafoneZiggo app kun je dit tegenkomen.

Het lag dus niet aan mijn apparaat ( in dit geval iPad). Ik ben weer gerustgesteld.