Heb een nieuwe PC en in outlook de instellingen ingevuld en aanmelden bij server.
Dit wordt afgewezen en men zegt controleer gebruikersnaam en wachtwoord. Waar kan ik deze vinden, kan ze in mijn oude pc niet meer opzoeken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je gebruikersnaam in Outlook is je volledige emailadres en je wachtwoord "kan van alles zijn"
Ga naar Mijn Ziggo en kijk onder Producten -> Internet, daar naar beneden scrollen tot je het mailadres ziet.
Je kunt daar niet je wachtwoord zien, maar het wachtwoord wel wijzigen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je gebruikersnaam in Outlook is je volledige emailadres en je wachtwoord "kan van alles zijn"
Ga naar Mijn Ziggo en kijk onder Producten -> Internet, daar naar beneden scrollen tot je het mailadres ziet.
Je kunt daar niet je wachtwoord zien, maar het wachtwoord wel wijzigen.
@b.hagoort8 terecht dat je even komt buurten, want een dergelijke melding is wel eens verwarrend.
De tip van @Bert is inderdaad helemaal de juiste. Laat je het weten als het daarmee gelukt is en zo niet, welke melding je dan krijgt? Dan helpen we natuurlijk verder!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.