b.hagoort8
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanmelden server geeft foutmelding

Heb een nieuwe PC en in outlook de instellingen ingevuld en aanmelden bij server.

Dit wordt afgewezen en men zegt controleer gebruikersnaam en wachtwoord. Waar kan ik deze vinden, kan ze in mijn oude pc niet meer opzoeken.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47872Posts
  • 2897Oplossingen
  • 10566Likes

Je gebruikersnaam in Outlook is je volledige emailadres en je wachtwoord "kan van alles zijn"

 

Ga naar Mijn Ziggo en kijk onder Producten -> Internet, daar naar beneden scrollen tot je het mailadres ziet.

Je kunt daar niet je wachtwoord zien, maar het wachtwoord wel wijzigen.

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47872Posts
  • 2897Oplossingen
  • 10566Likes

Je gebruikersnaam in Outlook is je volledige emailadres en je wachtwoord "kan van alles zijn"

 

Ga naar Mijn Ziggo en kijk onder Producten -> Internet, daar naar beneden scrollen tot je het mailadres ziet.

Je kunt daar niet je wachtwoord zien, maar het wachtwoord wel wijzigen.

 

Bekijk in context

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 685Posts
  • 27Oplossingen
  • 108Likes

@b.hagoort8 terecht dat je even komt buurten, want een dergelijke melding is wel eens verwarrend.

 

De tip van @Bert is inderdaad helemaal de juiste. Laat je het weten als het daarmee gelukt is en zo niet, welke melding je dan krijgt? Dan helpen we natuurlijk verder!

Uitgelicht topic