Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Gehele dag blijft router groene pijltjes knipperen. Alle kabels eraf gehad, stroomloos (10 mins) gehad, 3x opnieuw, 2 uur wachten, herstarten, vanalles geprobeerd.
Graag advies wat ik dan nog kan doen.
Gr.Andre
Opgelost! Ga naar oplossing.
Verbinding met router was via kabel en laptop ook niet mogelijk. Helpdesk van Ziggo aan de lijn gehad. Na divers testwerk, conclusie router defect. Nieuwe wordt toegestuurd
Allen dank voor jullie snelle hulp.
Hey André,
als je groene pijltjes en het onderste lampje groen blijven knipperen, betekent dit dat je modem geen contact krijgt met het netwerk van ziggo. Dit houd in dat er voor geen signaal is op het modem of dit niet goed doorkomt
mvg
hamza Ibn touhami
Hoi @Andre6803 ,
Heb je al gekeken of er een storing is?En kan je een foto maken van het AOP(ziggo aansluiting)?Je hebt de connectbox (het witte modem)?
Daarnaast kan je het modem resetten door 15 seconden een pinnetje in het resetgaatje te steken. Maar meestal helpt dat niet bij deze problemen.
Reset gedaan maar zelfde beeld.
Morgen bel ik servicedesk.
Evengoed bedankt voor de hulp
Zou je de downstream/upstream-gegevens van het modem willen plaatsen volgens deze instructies?
Verbinding met router was via kabel en laptop ook niet mogelijk. Helpdesk van Ziggo aan de lijn gehad. Na divers testwerk, conclusie router defect. Nieuwe wordt toegestuurd
Allen dank voor jullie snelle hulp.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...