1
Vraag
2
Reacties
Delft10

Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Aan ziggo service: Ubee EVW321b vervangen

we hebben een oude router van Ubee EVW321b. Hij werkt niet meer goed. Onze wifi thuis valt zeer regelmatig uit. Het is niet meer leuk. Kunnen jullie dit modem omruilen voor een nieuwere versie? Bedankt!

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Gio2903
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 35Oplossingen
  • 287Likes

ziet er allemaal prima uit, een moderator kan een nieuw modem sturen en die is simpel zelf aan te sluiten 🙂

Bekijk in context

Visser_
Expert
Expert
  • 1022Posts
  • 34Oplossingen
  • 363Likes

Je kan het beste het kapje verwijderen van de splitter.

Daarnaast is de coax kabel naar het modem geknikt, dat is niet ideaal.Die zal vervangen moeten worden idealiter, omdat de connectbox anders hangt zal hij dan niet opnieuw knikken.

Bekijk in context

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59623Posts
  • 4015Oplossingen
  • 14920Likes
Delft10
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb van Ziggo klantenservice een nieuwe router ontvangen en gisteren geïnstalleerd. Het kapje van de splitter is ook verwijderd. de wifi werkt nu wel perfect. Super bedankt voor de top service van het expert team! Groetjes.  

Bekijk in context

15 Reacties 15
robinjoo19
Expert
Expert
  • 3725Posts
  • 53Oplossingen
  • 1206Likes

een ziggo moderator wil je hier vast wel bij helpen 😉

ze komen meestal langs binnen 1-2 dagen 

 

zorg er dan wel voor dat je postcode en huisnummer in je profiel staan

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

🙂

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59623Posts
  • 4015Oplossingen
  • 14920Likes

Mogelijk zijn er ook nieuwe aansluitmaterialen nodig.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Dan kunnen ook gelijk nieuwe aansluitmaterialen meegestuurd worden.

Delft10
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

IMG_20220731_163425.jpg

IMG_20220731_163420.jpg

IMG_20220731_163451.jpg

Gio2903
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 35Oplossingen
  • 287Likes

ziet er allemaal prima uit, een moderator kan een nieuw modem sturen en die is simpel zelf aan te sluiten 🙂

Visser_
Expert
Expert
  • 1022Posts
  • 34Oplossingen
  • 363Likes

Je kan het beste het kapje verwijderen van de splitter.

Daarnaast is de coax kabel naar het modem geknikt, dat is niet ideaal.Die zal vervangen moeten worden idealiter, omdat de connectbox anders hangt zal hij dan niet opnieuw knikken.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59623Posts
  • 4015Oplossingen
  • 14920Likes

Delft10
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

123

robinjoo19
Expert
Expert
  • 3725Posts
  • 53Oplossingen
  • 1206Likes

ik raad je aan om je klantnummer weg te halen

 

en in je profiel je postcode en huisnummer te zetten alleen ziggo kan dat zien

Delft10
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

is de nieuwe splitter meegestuurd met de nieuwe router? kan ik makkelijk zelf vervangen? 

Delft10
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

bedankt. gedaan

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 59623Posts
  • 4015Oplossingen
  • 14920Likes

@Delft10  schreef:

is de nieuwe splitter meegestuurd met de nieuwe router? kan ik makkelijk zelf vervangen? 


@Delft10 Ik heb nog niemand van Ziggo zien reageren, dus ik verwacht niet dat het nieuwe modem al is opgestuurd en er zijn geen nieuwe aansluitmaterialen nodig, je hebt de laatste nieuwe.

robinjoo19
Expert
Expert
  • 3725Posts
  • 53Oplossingen
  • 1206Likes

@Bert kan jij een mod inseinen ik zie dat nog niemand heeft gereaggeerd ? 😉

 

of heb je al een nieuw modem in huis ?

Delft10
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb van Ziggo klantenservice een nieuwe router ontvangen en gisteren geïnstalleerd. Het kapje van de splitter is ook verwijderd. de wifi werkt nu wel perfect. Super bedankt voor de top service van het expert team! Groetjes.  

robinjoo19
Expert
Expert
  • 3725Posts
  • 53Oplossingen
  • 1206Likes

mooi om te horen

 

mocht je onze hulp weer nodig hebben weet je ons te vinden 😉

 

Delft10
topicstarter
Raadgever
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

dat doen ik. nog een fijne dag toegewenst! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.