we hebben een oude router van Ubee EVW321b. Hij werkt niet meer goed. Onze wifi thuis valt zeer regelmatig uit. Het is niet meer leuk. Kunnen jullie dit modem omruilen voor een nieuwere versie? Bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
ziet er allemaal prima uit, een moderator kan een nieuw modem sturen en die is simpel zelf aan te sluiten 🙂
Je kan het beste het kapje verwijderen van de splitter.
Daarnaast is de coax kabel naar het modem geknikt, dat is niet ideaal.Die zal vervangen moeten worden idealiter, omdat de connectbox anders hangt zal hij dan niet opnieuw knikken.
Ik heb van Ziggo klantenservice een nieuwe router ontvangen en gisteren geïnstalleerd. Het kapje van de splitter is ook verwijderd. de wifi werkt nu wel perfect. Super bedankt voor de top service van het expert team! Groetjes.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
een ziggo moderator wil je hier vast wel bij helpen 😉
ze komen meestal langs binnen 1-2 dagen
zorg er dan wel voor dat je postcode en huisnummer in je profiel staan
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
🙂
Mogelijk zijn er ook nieuwe aansluitmaterialen nodig.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?
Dan kunnen ook gelijk nieuwe aansluitmaterialen meegestuurd worden.
ziet er allemaal prima uit, een moderator kan een nieuw modem sturen en die is simpel zelf aan te sluiten 🙂
Je kan het beste het kapje verwijderen van de splitter.
Daarnaast is de coax kabel naar het modem geknikt, dat is niet ideaal.Die zal vervangen moeten worden idealiter, omdat de connectbox anders hangt zal hij dan niet opnieuw knikken.
123
ik raad je aan om je klantnummer weg te halen
en in je profiel je postcode en huisnummer te zetten alleen ziggo kan dat zien
is de nieuwe splitter meegestuurd met de nieuwe router? kan ik makkelijk zelf vervangen?
bedankt. gedaan
@Bert kan jij een mod inseinen ik zie dat nog niemand heeft gereaggeerd ? 😉
of heb je al een nieuw modem in huis ?
Ik heb van Ziggo klantenservice een nieuwe router ontvangen en gisteren geïnstalleerd. Het kapje van de splitter is ook verwijderd. de wifi werkt nu wel perfect. Super bedankt voor de top service van het expert team! Groetjes.
mooi om te horen
mocht je onze hulp weer nodig hebben weet je ons te vinden 😉
dat doen ik. nog een fijne dag toegewenst!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.