Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Delft10
Level 2

Aan ziggo service: Ubee EVW321b vervangen

we hebben een oude router van Ubee EVW321b. Hij werkt niet meer goed. Onze wifi thuis valt zeer regelmatig uit. Het is niet meer leuk. Kunnen jullie dit modem omruilen voor een nieuwere versie? Bedankt!

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Gio2903
Level 17

ziet er allemaal prima uit, een moderator kan een nieuw modem sturen en die is simpel zelf aan te sluiten 🙂

Bekijk in context

Verwijderd account
Niet van toepassing

Je kan het beste het kapje verwijderen van de splitter.

Daarnaast is de coax kabel naar het modem geknikt, dat is niet ideaal.Die zal vervangen moeten worden idealiter, omdat de connectbox anders hangt zal hij dan niet opnieuw knikken.

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Delft10
Level 2
Topicstarter

Ik heb van Ziggo klantenservice een nieuwe router ontvangen en gisteren geïnstalleerd. Het kapje van de splitter is ook verwijderd. de wifi werkt nu wel perfect. Super bedankt voor de top service van het expert team! Groetjes.  

Bekijk in context

15 Reacties 15
Meldingen
Aan Uit
MR_CHIP
Level 19

een ziggo moderator wil je hier vast wel bij helpen 😉

ze komen meestal langs binnen 1-2 dagen 

 

zorg er dan wel voor dat je postcode en huisnummer in je profiel staan

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

 

🙂

Bert
Level 21
T.E.A.M.

Mogelijk zijn er ook nieuwe aansluitmaterialen nodig.

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Dan kunnen ook gelijk nieuwe aansluitmaterialen meegestuurd worden.

0 Kudos
Delft10
Level 2
Topicstarter

IMG_20220731_163425.jpg

IMG_20220731_163420.jpg

IMG_20220731_163451.jpg

0 Kudos
Gio2903
Level 17

ziet er allemaal prima uit, een moderator kan een nieuw modem sturen en die is simpel zelf aan te sluiten 🙂

Verwijderd account
Niet van toepassing

Je kan het beste het kapje verwijderen van de splitter.

Daarnaast is de coax kabel naar het modem geknikt, dat is niet ideaal.Die zal vervangen moeten worden idealiter, omdat de connectbox anders hangt zal hij dan niet opnieuw knikken.

0 Kudos
Ga naar reactie
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Ga naar reactie
Delft10
Level 2
Topicstarter

123

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

ik raad je aan om je klantnummer weg te halen

 

en in je profiel je postcode en huisnummer te zetten alleen ziggo kan dat zien

0 Kudos
Delft10
Level 2
Topicstarter

is de nieuwe splitter meegestuurd met de nieuwe router? kan ik makkelijk zelf vervangen? 

0 Kudos
Delft10
Level 2
Topicstarter

bedankt. gedaan

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Delft10  schreef:

is de nieuwe splitter meegestuurd met de nieuwe router? kan ik makkelijk zelf vervangen? 


@Delft10 Ik heb nog niemand van Ziggo zien reageren, dus ik verwacht niet dat het nieuwe modem al is opgestuurd en er zijn geen nieuwe aansluitmaterialen nodig, je hebt de laatste nieuwe.

0 Kudos
MR_CHIP
Level 19

@Bert kan jij een mod inseinen ik zie dat nog niemand heeft gereaggeerd ? 😉

 

of heb je al een nieuw modem in huis ?

Delft10
Level 2
Topicstarter

Ik heb van Ziggo klantenservice een nieuwe router ontvangen en gisteren geïnstalleerd. Het kapje van de splitter is ook verwijderd. de wifi werkt nu wel perfect. Super bedankt voor de top service van het expert team! Groetjes.  

MR_CHIP
Level 19

mooi om te horen

 

mocht je onze hulp weer nodig hebben weet je ons te vinden 😉

 

Delft10
Level 2
Topicstarter

dat doen ik. nog een fijne dag toegewenst! 

0 Kudos