Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Om mijn online privacy veiligheid te borgen zowel zakelijk als privé gebruik ik naar tevredenheid al jaren AVG Secure VPN. Echter sinds vorige week kan ik deze niet meer inschakelen en geeft deze de foutmelding "Kan geen verbinding maken met VPN" (c.q. kan geen virtueel adres ophalen). Verschillende ondersteuning/supportsteams van leverancier AVG hebben hier al naar gekeken en geprobeerd het probleem op te lossen (herinstallatie, etc.). Helaas zonder succes. Een mogelijkheid aangedragen is het feit dat Ziggo de servers van AVG blokkeert. Ziggo Support verwijst mij hiervoor naar de Ziggo Community. Concreet is mijn vraag: Hoe kan ik met mijn (Ziggo) Wifi netwerk (weer) verbinding maken met AVG Secure VPN?
Opgelost! Ga naar oplossing.
probeer deze gratis versie eens https://www.tunnelbear.com/apps/windows
Zelfde locatie kiezen als met de avg en kijken wat het dan doet.
Gaat het dan wel goed dan weet je dat het probleem niet bij ziggo ligt.
zelf gebruik ik express vpn en heb nergens last van. Ik kan gaan en staan waar ik wil.
@mxtheb je al eens een andere server locatie gekozen om te kijken wat er dan gebeurt.
AVG Secure VPN maakt automatisch verbinding met de nieuwe locatie die u hebt geselecteerd.
Al diverse andere locaties meermaals geprobeerd
probeer deze gratis versie eens https://www.tunnelbear.com/apps/windows
Zelfde locatie kiezen als met de avg en kijken wat het dan doet.
Gaat het dan wel goed dan weet je dat het probleem niet bij ziggo ligt.
zelf gebruik ik express vpn en heb nergens last van. Ik kan gaan en staan waar ik wil.
Ziggo blokkeert geen ip-adressen behalve als dat wettelijk verplicht is.
Super tip. Gratis versie van tunnelbear ff geprobeerd en het werkt (VPN). Probleem dus niet bij Ziggo, maar bij AVG VPN. Ga van leverancier veranderen, ws naar Express VPN (dat naast Nord VPN als beste in tests naar voren komt)
En bij de betaalde versie van express vpn kun je het op vijf apparaten tegelijk gebruiken.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...