1
Vraag
2
Reageer en help mee
Vivienne Claess

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

APPENDing to spam folder is forbidden (0.007 + 0.000 + 0.006 secs).

Ik krijg deze melding middels een popup steeds bij mijn mailbox. Wat moet ik ermee? 

APPENDing to spam folder is forbidden (0.007 + 0.000 + 0.006 secs).

18 Reacties 18
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Uit een ander topic.

 

@Mark Ziggo schreef.

 

Er is een aanpassing nodig vanuit IT, dus ik moet weten om welk e-mailaccount het gaat zodat ik dit ook voor jou kan regelen.

 

 

Er moet dus een moderator bij gehaald worden.

Vivienne Claess
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

** mod edit: persoonsgegevens verwijderd **

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemorgen @Vivienne Claessens en welkom op de Community,

Goed dat je hiermee even aan de bel trekt! Dit probleem moet inderdaad zoals @Steefb ook al aangeeft opgelost worden vanuit IT. 
Voor ik je melding doorstuur naar deze afdeling ben ik wel benieuwd wanneer je de betreffende foutmelding precies te zien krijgt.  
Zie je de melding bijvoorbeeld alleen wanneer je een e-mail wilt verplaatsen naar de spamfolder?

Vivienne Claess
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Deze melding komt als je mail wil bewerken of openen. Niet specifiek alleen bij een speciaal ding. Het is wel dat hij dat alleen op mijn MacBook doet en niet op de oude laptop of telefoon. 
fijn dat je het doorstuurt en dat hopelijk opgelost wordt want werkt bijzonder storend. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@Vivienne Claessens Hartelijk dank voor de extra informatie! Ik heb je melding doorgestuurd naar mijn collega's van de IT afdeling zodat het onderzocht en opgelost kan worden. 
Zodra ik een terugkoppeling heb, laat ik het onder dit topic weten. 

Groeten,

Paul

Vivienne Claess
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Paul

Is er al iets bekend van de IT afdeling. Het is een hardnekkig en vervelend issue aan het worden. De melding komt steeds vaker op het scherm en er is bijna niet mee te werken in de mailbox momenteel.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@Vivienne Claessens  Helaas heb ik nog geen reactie terug ontvangen. Ik heb even een e-mail gestuurd naar de collega's die hier mee bezig zijn.
Als ik een antwoord voor je heb, laat ik het uiteraard onder dit topic weten. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemorgen @Vivienne Claessens,

Mijn collega's zijn nog bezig om het probleem met je mailbox op te lossen. Vandaag heb ik even opnieuw gevraagd om een update zodat ik jou verder kan informeren.
Zodra ik een antwoord heb laat het ik jou weten. 

Dull

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ervaar helaas een zelfde probleem “APPENDing to spamfolder is forbidden (0.0001 + 0.000) of een andere getal dat hierop lijkt. Het irritante is dat Outlook uit mijn scherm verdwijnt. Ik werk ook op een MAC. Ik heb de laatste tijd wel veel Spam geisoleerd bij ongewenste e-mail, want ik werd er gek van. Hetgeen me brengt tot een 2e vraag, een goede (betaalde) e-mail spamfilter….Daarbij, veel SPAM is gericht aan gkoot@ziggo.nl. Dat is niet mijn e-mail adres, noch mijn naam, noch iemand die ik ken...Graag een spoedige oplossing…

Groet, PJ

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemorgen @Dull,

Vervelend dat jij dit probleem ook ervaart! Ik wil je hiermee ook graag helpen om het op te lossen. Kun je jouw postcode en huisnummer in je profielgegevens zetten? Stuur daarnaast een privébericht naar mij met daarin het e-mailadres waarom het gaat. 
Als ik deze gegevens van je heb, dan kan ik ervoor zorgen dat dit probleem door IT opgelost wordt. 

Je kan mij een privébericht sturen door op mijn profiel te klikken en voor “stuur bericht” te kiezen. 

Alvast dank voor je reactie!

Groeten,

Paul 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Goedemiddag @Vivienne Claessens,

Er zijn binnen de mailserver inmiddels aanpassingen gedaan. Kun je onder dit topic laten weten of je na 18 december 2020 nog last hebt gehad van de pop-up met de foutmelding?
Alvast dank voor je reactie. 

Groeten,

Paul 

Vivienne Claess
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Paul

De melding blijft helaas komen.

Groet

Vivienne

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Hallo @Vivienne Claessens,

Balen dat het nog niet is opgelost zeg! Ik heb je bevindingen teruggekoppeld aan mijn collega's van IT zodat ze hier opnieuw naar gaan kijken.
Zodra ik weer antwoord hebt laat ik het jou weten.

Alvast fijne feestdagen gewenst!

Groeten,

Paul

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

Hallo @Vivienne Claessens ,

Wil je opnieuw testen of het probleem zich nog voordoet? Zo ja, test je het dan in webmail en op welke momenten doet het zich nog voor?
Ik ontvang dan graag een printscreen van de foutmelding zodat ik dit weer terug kan koppelen naar mijn collega's van IT. 

Vivienne Claess
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

in de webmail doet dit probleem zich niet voor. Alleen op de MacBook via de outlook mail

 

*Privégegevens verwijderd door moderator*

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@Vivienne Claessens Helder! Indien het zich niet meer voordoet in webmail, raad ik aan het e-mailaccount in je e-mail programma eens opnieuw in te stellen.
Let op: maak voor je dit op wel eerst even een back up van je oude e-mails. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19165Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7272Likes

@Vivienne Claessens Is het nog gelukt om het probleem op te lossen met de tip in mijn bovenstaande bericht? 

Vivienne Claess
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee, het is niet meer gelukt. Heb de software geüpdatet en office365 is over naar een nieuwe versie. Nu is het helemaal niet meer mogelijk om @home.nl mail binnen outlook werkend te krijgen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic