1
Vraag
2
Reacties
RB41

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

AOP vervangen?

Goedemiddag,

Mijn AOP-aansluiting is niet mooi weggewerkt maar de groene kabel steekt los uit de muur en hierop is een MCP-03 splitter aangesloten.

Ik heb bericht gehad dat mijn Ubee modem vervangen moet worden door een SmartWifi modem.

Ik heb ook al een tijdje last van slechte ontvangst op verschillende tv-kanalen, dus dit lijkt me een goede aanleiding om ook eens naar het AOP te laten kijken.

Is het mogelijk om deze AOP te laten vervangen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2529Posts
  • 344Oplossingen
  • 994Likes

Welkom op de Ziggo Community, @RB41 Goed dat je het probleem hier voorlegt.

Dit ziet er inderdaad niet uit zoals wij het graag willen zien. Sterker nog, er lijkt helemaal geen AOP aanwezig te zijn. Ik heb dan ook voor 31-10-2022 tussen 12:00 & 18:00 uur een monteur ingepland om een AOP te plaatsen. Mocht dit niet gelegen komen dan kun je de afspraak verplaatsen via Mijn Ziggo. 

Laat je even weten hoe het gegaan is? 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4031Posts
  • 181Oplossingen
  • 2958Likes

Dag @RB41 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben.

Uw AOP lijkt me zeker aan vervanging toe. Een afspraak met een monteur kunt u ook zelf inplannen, maar als dat lastig is kan een moderator dit ook voor u regelen.

Het AOP valt onder het domein van Ziggo en een monteur kan deze kosteloos vervangen.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 2529Posts
  • 344Oplossingen
  • 994Likes

Welkom op de Ziggo Community, @RB41 Goed dat je het probleem hier voorlegt.

Dit ziet er inderdaad niet uit zoals wij het graag willen zien. Sterker nog, er lijkt helemaal geen AOP aanwezig te zijn. Ik heb dan ook voor 31-10-2022 tussen 12:00 & 18:00 uur een monteur ingepland om een AOP te plaatsen. Mocht dit niet gelegen komen dan kun je de afspraak verplaatsen via Mijn Ziggo. 

Laat je even weten hoe het gegaan is? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic