Goedemiddag,
Kan ik via deze weg aanvragen om het AOP te laten vervangen? Op zich is de verbinding hier prima, maar het plaatje is vies geel en volgens mij ook wel verouderd.
Foto is bijgevoegd.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dan moet dit inderdaad het AOP zijn. Vermoedelijk betekent '93' dat het bouwjaar 1993 is. Een monteur vervangt de ESN 85 kosteloos door een btv 01-SET.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een monteursafspraak inplannen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Vul s.v.p. je adresgegevens in op deze pagina, deze zijn alleen voor moderators zichtbaar.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Deze contactdoos is inderdaad gedateerd en aan vervanging toe.
Voor de zekerheid: is dit daadwerkelijk het AOP c.q. is er geen contactdoos in de meterkast aanwezig? Als je de afdekplaat losschroeft, is er dan een groene kabel zichtbaar?
Dag @golfjunkie1
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben. Maar dit terzijde.
Is dit de zogenaamde AOP ofwel de eerste plaats waar Ziggo je/jullie huis binnenkomt? Als dat zo is dan lijkt me dat een monteur inplannen een voor de hand liggende optie.
Ik heb het plaatje losgeschroefd en nog een foto gemaakt. Zo te zien zit hier inderdaad de groene kabel achter. Er is verder geen andere aansluiting in huis voor zover ik weet.
Dan moet dit inderdaad het AOP zijn. Vermoedelijk betekent '93' dat het bouwjaar 1993 is. Een monteur vervangt de ESN 85 kosteloos door een btv 01-SET.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een monteursafspraak inplannen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Vul s.v.p. je adresgegevens in op deze pagina, deze zijn alleen voor moderators zichtbaar.
Super bedankt voor jullie hulp. Ik heb mijn gegevens ingevuld en dan wacht ik de reactie van de moderator even af.
Hi @golfjunkie1! Ik heb gelijk een monteur ingepland die je komt helpen met de aansluiting. Je krijgt een bevestiging per mail dat donderdag 11 augustus tussen 12.00-18.00 uur iemand langskomt. Past het niet? Dan kan je de afspraak beheren en dus wijzigen via MijnZiggo! 🙂
Hoi @Carlien ,
Ik heb een soortgelijk topic open staan waarbij eveneens een AOP punt vervangen dient te worden. Kunt u ook voor mij een afspraak inplannen?
Ik kom bij je in je eigen topic! @NLegendkiller
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.