1
Vraag
2
Reacties
Wimmel

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

AOP vervangen nieuw abonnement?

Mijn dochter heeft een nieuwe woning betrokken en wil internet van Ziggo gaan aanvragen. Is het handig hier meteen een monteur bij mee te laten komen? Het AOP oogt ietwat gedateerd.

signal-2023-01-29-184959.jpeg

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32792Posts
  • 2337Oplossingen
  • 16589Likes

Dit AOP is inderdaad verouderd en ongeschikt voor moderne modems. Een monteur plaatst kosteloos een nieuw AOP (btv 01-SET). Een monteursafspraak kan via bijvoorbeeld deze pagina worden aangevraagd na ingang van het abonnement.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Pasi

Level 19
  • 10411Posts
  • 506Oplossingen
  • 5813Likes

Hallo,

welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan gaan, zet dan de postcode en huisnummer van uw dochter tussen haakjes achter de uwe in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor hun ), zodat ze uw Ziggo gegevens kunnen achterhalen.


signal-2023-01-29-184959.jpeg


Ja, daar moet een gratis Ziggo monteur een nieuwe AOP plaatsen. Deze kan tevens, andere kleine karweitjes uitvoeren aan het netwerk. Onderdelen tegen inkoopsprijs en tijd per 15 minuten voor een zeer mooi tarief. Bespreekt u wel e.e.a. van te voren met de monteur.

U kan hier op een Ziggo moderator wachten, maar u kan dit ook via de helpdesk en/of chat regelen ( wat misschien sneller is ).

- Helpdesk via tst 1200 ( = gratis ) via uw Ziggo telefoonaansluiting of via 0900-1884 ( normaal tarief ). Beide alleen tussen 08.00 – 20.00.
Chat 24/7 beschikbaar. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start. Zodra er iemand beschikbaar is, verschijnt het chat venster rechtsonder in het scherm.

 

 

tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 32792Posts
  • 2337Oplossingen
  • 16589Likes

Dit AOP is inderdaad verouderd en ongeschikt voor moderne modems. Een monteur plaatst kosteloos een nieuw AOP (btv 01-SET). Een monteursafspraak kan via bijvoorbeeld deze pagina worden aangevraagd na ingang van het abonnement.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6544Posts
  • 241Oplossingen
  • 5114Likes

Goedenavond @Wimmel 

Ietwat gedateerd is inderdaad het geval. Maar het kan zijn dat ergens anders in huis (in de meterkast?) nog een AOP zit waar deze contactdoos mee is verbonden?

U kunt ook het schroefje op deze contactdoos even losdraaien om te zien of er een groene coaxkabel is aangesloten.

Wimmel
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

In de meterkast (achter de linkermuur die zichtbaar is op de foto) zit niets, het lijkt erop dat deze kabel door de muur naar buiten gaat. Ik zal het verzoek voor een monteur direct aanvragen bij de aanvraag van het abonnement.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic