Hallo,
welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan
in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.
Als u wilt dat een Ziggo mod direct met uw vraag/probleem bezig kan gaan, zet dan de postcode en huisnummer van uw dochter tussen haakjes achter de uwe in uw Ziggo profiel ( alleen zichtbaar voor hun ), zodat ze uw Ziggo gegevens kunnen achterhalen.

Ja, daar moet een gratis Ziggo monteur een nieuwe AOP plaatsen. Deze kan tevens, andere kleine karweitjes uitvoeren aan het netwerk. Onderdelen tegen inkoopsprijs en tijd per 15 minuten voor een zeer mooi tarief. Bespreekt u wel e.e.a. van te voren met de monteur.
U kan hier op een Ziggo moderator wachten, maar u kan dit ook via de helpdesk en/of chat regelen ( wat misschien sneller is ).
- Helpdesk via tst 1200 ( = gratis ) via uw Ziggo telefoonaansluiting of via 0900-1884 ( normaal tarief ). Beide alleen tussen 08.00 – 20.00.
– Chat 24/7 beschikbaar. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start. Zodra er iemand beschikbaar is, verschijnt het chat venster rechtsonder in het scherm.