1
Vraag
2
Reacties
robins1

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

AOP vervangen echt nodig?

Hallo 🙂

Ik ben sinds deze week nieuwe klant bij Ziggo, en heb het 1000Mbit download pakket. Ik heb alles aangesloten en ben dik tevreden. TV en internet werkt perfect. PC heeft via UTP-kabel ook gewoon ruim 950Mbit download.

Echter, in het installatieboekje die ik kreeg bij de modem stond dat ik een nieuwe hoofdaansluiting nodig had. Ik heb mijn type aansluiting bijgevoegd.

Is het echt nodig om een monteur langs te laten komen om deze te laten vervangen, aangezien alles goed werkt nu?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4570Posts
  • 202Oplossingen
  • 3527Likes

Dag @robins1 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Mooi dat het allemaal werkt. Maar ik zou tóch een monteur laten inplannen, dan bent u in elk geval zeker dat alles up-to-date is en het in de toekomst ook blijft werken.

Bekijk in context

10 Reacties 10
S4R

Level 15
Expert
  • 1223Posts
  • 54Oplossingen
  • 751Likes

Deze zou idd vervangen moet worden.

Echter..... if it ain't broke don't fix it

Wim C.

Level 17
Super Expert
  • 4570Posts
  • 202Oplossingen
  • 3527Likes

Dag @robins1 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Mooi dat het allemaal werkt. Maar ik zou tóch een monteur laten inplannen, dan bent u in elk geval zeker dat alles up-to-date is en het in de toekomst ook blijft werken.

robins1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Precies dat dus, inderdaad

puppie

Level 16
Expert
  • 2100Posts
  • 55Oplossingen
  • 870Likes

je hebt tot 8 weken installatie garantie,

wil je het na 8 weken laten veranderen dan kan het geld kosten.

Ja het werkt nu maar wat is nu het beste om te doen....dat is iets wat wij niet kunnen adviseren.

Zelf zou ik het laten vervangen.

happy

Level 8
  • 184Posts
  • 8Oplossingen
  • 38Likes

ITYM if it ain't broken don't fix it 😂

MR_CHIP

Level 18
Expert
  • 7658Posts
  • 106Oplossingen
  • 2685Likes

met ziggo AOP's vind ik van niet doe mij maar het nieuwste type

al heb ik dat onlangs gekregen dankzij netwerkmonteurs die hier waren voor een probleem

netjes en klein

AOP-NIEUW.jpg

Gio2903

Level 16
Expert
  • 1696Posts
  • 85Oplossingen
  • 1022Likes

op den duur ga je problemen krijgen, zou m dus laten vervangen. het aop is namelijk niet docsis 3.1 geschikt. aop vervangen is nog geen 15minuutjes werk 🙂

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 13140Posts
  • 1101Oplossingen
  • 5416Likes

Hey @robins1 . Welkom op de Ziggo Community en bij Ziggo! :-). 
Goed dat je hier pro-actief contact over opneemt. Ik sluit me aan bij wat velen hier zeggen; de aop is verouderd en kan het best vervangen worden. Wat zeg je ervan; zal ik een monteur voor je inplannen? 

robins1
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Duidelijk dan! Bedankt iedereen voor de reacties. Ik heb zelf al een monteur ingepland, @Lycke , maar bedankt!

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 13140Posts
  • 1101Oplossingen
  • 5416Likes

Ah kijk. Helemaal goed! Top geregeld. Mocht er toch nog iets zijn, dan weet je ons te vinden. Een prachtig weekend gewenst! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic