Kabel komt binnen in meterkast in een UPC kastje. Gaat vandaar verder als groene kabel naar aansluiting in de woonkamer via een schroefverbinding.
Ik wil de aansluiting in de meterkast hebben omdat tv en modem in een andere kamer komen.
Vraag 1) Mag ik dit zelf doen en wat heb ik daarvoor nodig?
Vraag 2) Als ik het niet zelf mag doen wat zijn dan de kosten en bij wie moet ik daarvoor zijn? Bij Ziggo of bij mijnaansluiting.nl?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dank @tobiastheebe! Bij afwezigheid van Monica heb ik de monteur voor je ingepland @htpbreewel. De monteur staat nu gepland op vrijdag 06-08 in het tijdvak 08.00 - 13.00. Het vervangen van de hoofdaansluiting behoort tot ons domein en is dus kosteloos. Mocht de afspraak niet schikken? Of heb je corona gerelateerde klachten? Wijzig dan de afspraak via Mijn Ziggo naar een ander moment.
Ziggo monteur heeft het oude AOP vervangen. Via klantenservice een beugel gekregen om de Connectbox op te hangen. Deze was niet meer aanwezig. Kortom: alles is naar wens geregeld!
Bedankt daar voor..
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is een verouderd AOP (VQ601R) en wordt kosteloos vervangen door een monteur. Zelf vervangen is niet toegestaan.
Een moderator (medewerk(st)er van Ziggo) komt binnen 2-3 dagen langs in dit topic en kan een monteursafspraak inplannen. Zorg ervoor dat je adresgegevens zijn ingevuld. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice.
Hi @htpbreewel! Dit ziet er inderdaad uit als een verouderde hoofdaansluiting. Om deze te vervangen kunnen we een monteursafspraak maken, dit valt onder onze verantwoordelijkheid. De wandcontactdoos die in de kamer zit zou je wel zelf mogen vervangen, deze valt onder de klantverantwoordelijkheid.
Wil je een afspraak maken? Laat het gerust weten, dan regelen we het snel. Je kunt zoals @tobiastheebe al aangaf ook contact opnemen met onze reguliere klantenservice, zij staan ook voor je klaar om een afspraak te plannen!
Ik heb 2x contact gehad met de klantenservice. Een keer werd ik verwezen naar mijnaansluitingen.nl en de tweede keer zou ik door verbonden worden en werd er vervolgens opgehangen.
Men snapte mijn vraag/probleem niet.
Daarom wil ik via dit forum een monteursafspraak maken.
Met vriendelijke groet,
H.T.P. Breewel
@htpbreewel Verwijder s.v.p. de adresgegevens uit bovenstaand bericht, deze staan nu openbaar. Klik op het pijltje rechtsboven het bericht en kies vervolgens 'Bewerken'.
Voer de adresgegevens in op deze pagina, dan kunnen ze alleen door moderators (Ziggo-medewerkers) worden gelezen.
@Monica Kun jij dit verder oppakken c.q. een monteursafspraak inplannen?
Dank @tobiastheebe! Bij afwezigheid van Monica heb ik de monteur voor je ingepland @htpbreewel. De monteur staat nu gepland op vrijdag 06-08 in het tijdvak 08.00 - 13.00. Het vervangen van de hoofdaansluiting behoort tot ons domein en is dus kosteloos. Mocht de afspraak niet schikken? Of heb je corona gerelateerde klachten? Wijzig dan de afspraak via Mijn Ziggo naar een ander moment.
@htpbreewel Hoe is het gegaan vorige week? 🙂
Ziggo monteur heeft het oude AOP vervangen. Via klantenservice een beugel gekregen om de Connectbox op te hangen. Deze was niet meer aanwezig. Kortom: alles is naar wens geregeld!
Bedankt daar voor..
Geen dank @htpbreewel. We zijn blij dat alles naar wens is geregeld! Daar doen we het voor. Bedankt voor deze fijne terugkoppeling 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.