Sinds kort mijn eigen ziggo aansluiting, vorige week het modem naar ipv4 laten omzetten en eigenlijk verder prima tevreden.
Nu komt de groene coax aansluiting in meterkast naar boven, maar daar past de splitter niet op. In de woonkamer komt de coax uit die daar wel in past.. en daar zat het modem aan, niet ideaal dus met extra connectors en kabel. (dit is door de vorige bewoners zo gedaan)
Nu wil ik het modem in de buurt van de meterkast hebben maar de splitter past niet in het AOP omdat deze een vrouwtje is ipv mannetje.
Bijgevoegd een foto waar ik als test het aangesloten heb met wat verloopjes. Het werkt maar natuurlijk niet optimaal
Is er een mogelijkheid om een correct AOP te ontvangen zodat het modem gewoon direct op het AOP kan, het aansluiten en aanpassen van de coax naar de tv lukt me zelf wel.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het AOP valt onder de verantwoordelijkheid van Ziggo, een vervangend type wordt niet toegestuurd. Het AOP dient door een monteur te worden vervangen (kosteloos), er wordt dan een btv 1 IEC-NL of TRISZ-DG300 geplaatst.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een monteursafspraak inplannen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Het AOP valt onder de verantwoordelijkheid van Ziggo, een vervangend type wordt niet toegestuurd. Het AOP dient door een monteur te worden vervangen (kosteloos), er wordt dan een btv 1 IEC-NL of TRISZ-DG300 geplaatst.
Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een monteursafspraak inplannen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.
Hallo @Allowee, een heel warm welkom bij Ziggo! Een nieuw pakket is altijd even aftasten maar jij en @tobiastheebe hebben helemaal gelijk. Deze aansluiting vraagt om een bezoek van onze monteur. Ik heb gelijk een afspraak ingepland op 14-02-2022 tussen 8:00-13:00 uur. Komt dit niet uit? Dan verplaats je de afspraak gemakkelijk via mijn Ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.