Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Allowee
Level 1

AOP precies verkeer om

Sinds kort mijn eigen ziggo aansluiting, vorige week het modem naar ipv4 laten omzetten en eigenlijk verder prima tevreden.

Nu komt de groene coax aansluiting in meterkast naar boven, maar daar past de splitter niet op. In de woonkamer komt de coax uit die daar wel in past.. en daar zat het modem aan, niet ideaal dus met extra connectors en kabel. (dit is door de vorige bewoners zo gedaan)

Nu wil ik het modem in de buurt van de meterkast hebben maar de splitter past niet in het AOP omdat deze een vrouwtje is ipv mannetje.

Bijgevoegd een foto waar ik als test het aangesloten heb met wat verloopjes. Het werkt maar natuurlijk niet optimaal

Is er een mogelijkheid om een correct AOP te ontvangen zodat het modem gewoon direct op het AOP kan, het aansluiten en aanpassen van de coax naar de tv lukt me zelf wel.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Het AOP valt onder de verantwoordelijkheid van Ziggo, een vervangend type wordt niet toegestuurd. Het AOP dient door een monteur te worden vervangen (kosteloos), er wordt dan een btv 1 IEC-NL of TRISZ-DG300 geplaatst.

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een monteursafspraak inplannen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Meldingen
Aan Uit
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Het AOP valt onder de verantwoordelijkheid van Ziggo, een vervangend type wordt niet toegestuurd. Het AOP dient door een monteur te worden vervangen (kosteloos), er wordt dan een btv 1 IEC-NL of TRISZ-DG300 geplaatst.

Een moderator (Ziggo-medewerker) kan een monteursafspraak inplannen en komt binnen 1-2 dagen langs in dit topic.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hallo @Allowee, een heel warm welkom bij Ziggo! Een nieuw pakket is altijd even aftasten maar jij en @tobiastheebe hebben helemaal gelijk. Deze aansluiting vraagt om een bezoek van onze monteur. Ik heb gelijk een afspraak ingepland op  14-02-2022 tussen 8:00-13:00 uur. Komt dit niet uit? Dan verplaats je de afspraak gemakkelijk via mijn Ziggo. 

0 Kudos