Het AOP in mijn woning ziet er niet professioneel uit. Er is geen kastje waar de groene kabel binnenkomt.
De (korte !) groene kabel komt onderin de meterkast binnen op een aansluiting die je vroeger ook achter je televisie kon vinden. En daarop is de splitter aangebracht. Best fragiel.
De signaalsterkte is verder prima en er zijn geen klachten met tv en internet, echter vraag ik mij af of het raadzaam is om hier wel en volwaardige AOP op te (laten ?) zetten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ziggo kan die gratis in orde maken.
De open stekker geeft geheid een keer storingsproblemen, doordat die niet afgeschermd is tegen 4G 5G Digitenne enz signalen en omdat er geen galvanisch gescheiden Abonnee Overname Punt is, kunnen allerlei storingen zo je coax netwerk binnenkomen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo kan die gratis in orde maken.
De open stekker geeft geheid een keer storingsproblemen, doordat die niet afgeschermd is tegen 4G 5G Digitenne enz signalen en omdat er geen galvanisch gescheiden Abonnee Overname Punt is, kunnen allerlei storingen zo je coax netwerk binnenkomen.
Bedankt Bert. Inmiddels een afspraak gepland !
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.