Beste,
Ik ben bezig met het verhuizen naar een appartement en ben net een nieuwe Ziggo klant. Ik heb een, naar mijn idee, behoorlijk verouderde AOP aansluiting in mijn nieuwe appartement (zie bijgevoegde foto) en wil deze graag vernieuwen om de beste verbinding/kwaliteit te garanderen, kan ik hiervoor via deze weg een monteur voor inplannen? De chat die opent niet voor mij en de Mijn Ziggo app werkt tevens niet, ik krijg continue een 002 foutmelding.
Daarnaast ging gisteren mijn abonnement in en daarom heb ik ook geprobeerd om de Wifi werkend te krijgen. Aangezien ik er nog niet permanent woon vanwege werkzaamheden die nog afgerond moeten worden had ik beperkte tijd maar ik kreeg de wifi niet werkende. Het lampje op de router bleef groen knipperen. Heb hem meerdere malen gereset zonder dat hij ging werken. Ik heb de kabel direct aangesloten op de AOP nadat ik de handleiding had gevolgd en hem op de splitter had aangesloten maar beide manieren werkte niet. Ik heb hem ook geruime tijd aangelaten om te kijken of hij na enige tijd wel verbinding kreeg maar dit mocht niet baten.
Kan dit ook nagekeken worden, eventueel door een monteur die dan ook voor de AOP komt?
Alvast bedankt voor jullie tijd en moeite!
Gr. David
Opgelost! Ga naar oplossing.
Welkom op de Ziggo Community, David!
Een prachtige aansluiting die mooi vervangen gaat worden 🙂 Lastig dat het installeren van het modem niet lukte. Mogeljk dat er nog geen signaal op de kabel staat. Dat zal de monteur ook oplossen. Ik heb een afspraak voor je gepland op de eerste mogelijkheid: 17 oktober tussen 12-18 uur.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je je huisnummer en postcode in je profiel vermeld, (dit is alleen inzichtelijk voor Ziggo moderators), dan kunnen zij hiervoor een afspraak voor je inplannen.
Dit is inderdaad een verouderd AOP (waarschijnlijk uit 1993) dat kosteloos wordt vervangen door een monteur. Verder moet waarschijnlijk nog de kabel worden aangesloten in de EV (straatkast).
Welkom op de Ziggo Community, David!
Een prachtige aansluiting die mooi vervangen gaat worden 🙂 Lastig dat het installeren van het modem niet lukte. Mogeljk dat er nog geen signaal op de kabel staat. Dat zal de monteur ook oplossen. Ik heb een afspraak voor je gepland op de eerste mogelijkheid: 17 oktober tussen 12-18 uur.
Iedereen bedankt voor de snelle reacties, erg behulpzaam! Ik heb de bevestiging ontvangen van de geplande afspraak aankomende maandag 17 oktober, helemaal top!
hoe is het monteursbezoek gegaan ?
we horen het graag 🙂
Het monteursbezoek is super verlopen! Hij kwam netjes op tijd en wist direct wat hij moest doen om het op te lossen.
De kabel moest inderdaad nog in de straatkast worden aangesloten hetgeen de reden was dat ik helemaal geen signaal kreeg. Ook de AOP is vervangen en alhoewel dat de noodzaak van het bezoek was heeft hij ook de tijd genomen om even de TV aan te sluiten en direct in te stellen zodat hij klaar is voor gebruik.
Sindsdien hebben we stabiel internet dus ik ben helemaal tevreden.
Aan het Ziggo personeel; nogmaals bedankt voor het snelle regelen van de afspraak en oplossen van het probleem!
Super fijn om te lezen dat het allemaal soepel verlopen is @DavidSU93!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.