Goedemorgen,
Ik heb een nieuw modem ontvangen (Sagemcom SmartWifi) en begrijp dat mijn AOP DIO (met ‘sleutelgat’) vervangen dient te worden. Is het mogelijk hier een afspraak voor in te plannen? Bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
ik ben intussen gewend om alles via hier te laten lopen maar dat kan ook natuurlijk laat hier dan wel vooral de uitkomst weten 😄
het nadeel van het forum is dat er soms pas na een paar dagen iemand komt kijken. dat is in sommige gevallen waar wij niet op afstand kunnen helpen soms te lang..
dat snap ik heel goed, internet is crucialer als nooit te voren
Als je niet te lang wilt wachten kun je ook via MijnZiggo een monteur in laten plannen. Vandaag heb ik het via MijnZiggo gedaan, wat later op de dag kreeg ik een reactie en a.s. donderdag staat hier een monteur voor de deur. Tè simpel.
Haha, bedankt, ga ik eens doen
De monteur komt zaterdag langs om de AOP te vervangen 👍🏻
en nu helemaal opgelost met een nieuwe AOP. Case closed
Top, goed om te horen @Sander_VB 🙂
En helemaal klaar voor de toekomst. 👍🏻
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.