Eind 2020 snelheidsverhoging gevraagd van 250 naar 500. Nieuw modem zou worden opgestuurd.
4 januari volgens PostNL, helaas niets, 5 januari volgens PostNL, niets. Toen niets meer gehoord van PostNL.
11 januari maar eens bellen met PostNL. De opdrachtgever moet een onderzoek aanvragen. Dus Ziggo bellen, die gaan eea bij PostNL aanvragen.
12 januari, geen internet meer, mijn modem is uit het systeem gehaald omdat ik nieuw modem zou hebben. Dit wordt binnen 24 uur gefixed volgen medewerkster.
13 januari, na 24 uur, “nee dit kan 3 dagen duren, ticket is ge-escaleert en ligt bij de juiste afdeling.”
14 januari, “nee is nog steeds niet opgelost, wij kunnen niet meer doen.”
15 januari, “lijkt een lastig probleem om op te lossen, ligt bij de juiste afdeling.”
16 januari, “ze doen hun best, ligt bij juiste afdeling, lijkt een lastig probleem. Moet men handmatig doen.”
16 januari Mijn vertrouwen in Ziggo is van het aanvragen van een snelheidsverhoging omdat ik zo tevreden was, gedaald to nul komma nul.
Zoons moeten proefwerken maken lessen volgen vanuit thuis., netflix en spotify, e-domotica, home webserver, etc etc werken niet meer. Thuiswerken erg lastig met hotspot van telefoon.
Ik hoop voor 2022 weer Ziggo internet te hebben.