1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
schuitenk

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3 van de 4 netwerkpoorten werken niet meer van mijn modem

3 van de 4 netwerkpoorten van mijn modem werken niet meer. Er brandt slechts 1 lampje. 
Het type van het modem is Cisco epc3925 en deze heb ik al een groot aantal jaren. 
Kan deze worden vervangen ddoor een nieuwere waarin alle netwerkpoorten wel werken?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @schuitenk 

Wat irritant dat de LAN-poorten van het modem niet meer werken! Ik heb zojuist een nieuw modem voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen 3 - 5 werkdagen. Eenmaal onderweg sturen we nog even een mail met Track & Trace code zodat je weet wanneer je het modem kunt verwachten. De Cisco epc3925 hoeft niet retour en mag naar de milieustraat. 

Ik stuur daarnaast een nieuwe splitter + kabel toe zodat deze direct meevervangen kan worden. Die ontvang je ook binnen enkele werkdagen. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Pasi

Level 19
  • 10560Posts
  • 508Oplossingen
  • 5835Likes

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Community Moderators meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken. Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.

De Cisco epc3925 is al een verouderd apparaat en een Ziggo mod zal deze direct voor u willen vervangen Maar waarschijnlijk moeten dan ook enkele coaxkabels en/of splitters vervangen worden, vraagt u dan ook daar na.

Een Ziggo mod zal deze direct voor u willen aanvragen, maar die zijn nu ( op dit tijdstip ) natuurlijk niet meer erg actief. U kan ook een andere Ziggo router regelen via de Helpdesk/Chat:
– Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start. U ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen, zodra er iemand beschikbaar is.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.

Wilt u wachten op een Ziggo mod, zet dan alvast uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel.

Steefb

Level 20
  • 16694Posts
  • 3077Oplossingen
  • 7918Likes

Je hebt de router niet per ongeluk in bridge staan?

schuitenk
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee dat denk ik niet want mijn WiFi werkt nog wel. 

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @schuitenk 

Wat irritant dat de LAN-poorten van het modem niet meer werken! Ik heb zojuist een nieuw modem voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen 3 - 5 werkdagen. Eenmaal onderweg sturen we nog even een mail met Track & Trace code zodat je weet wanneer je het modem kunt verwachten. De Cisco epc3925 hoeft niet retour en mag naar de milieustraat. 

Ik stuur daarnaast een nieuwe splitter + kabel toe zodat deze direct meevervangen kan worden. Die ontvang je ook binnen enkele werkdagen. 

schuitenk
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hartstikke bedankt. Ik heb zojuist ook een mail ontvangen waarin een staat. Er is echter nog wel issuetje. Er staat in de mail dat ik binnen 14 dagen het nieuwe modem moet aansluiten want daarna werkt hij niet meer, maar wij gaan as. zondag 2 weken op vakantie en komen op 10 september terug. 
Kan de periode met 1 week worden verlengd?

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5778Posts
  • 600Oplossingen
  • 3452Likes

@schuitenk Wat heerlijk dat je 2 weken op vakantie gaat, geniet ervan! Als je de installatie niet uitvoert binnen deze 14 dagen dan activeert ons systeem het modem en werkt je oude modem niet meer. Dit kunnen we helaas niet anders maken dan het is. 

Gelukkig is er geen man overboord! Je kunt het nieuwe modem zonder problemen aansluiten als je terug bent na 10 september.