Hallo,
Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Community Moderators meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken. Als u wilt dat een Ziggo mod direct uw gegevens kan achterhalen, zet dan uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze gegevens zijn alleen voor hun zichtbaar.
De Cisco epc3925 is al een verouderd apparaat en een Ziggo mod zal deze direct voor u willen vervangen Maar waarschijnlijk moeten dan ook enkele coaxkabels en/of splitters vervangen worden, vraagt u dan ook daar na.
Een Ziggo mod zal deze direct voor u willen aanvragen, maar die zijn nu ( op dit tijdstip ) natuurlijk niet meer erg actief. U kan ook een andere Ziggo router regelen via de Helpdesk/Chat:
– Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start. U ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen, zodra er iemand beschikbaar is.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.
Wilt u wachten op een Ziggo mod, zet dan alvast uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel.