Kelly356
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2,4Ghz netwerk niet zichtbaar in admin omgeving

Bij de poging tot het installeren van een smart tv via de mediabox, kwam ik erachter dat het 2,4 GHz netwerk niet meer zichtbaar is onder ‘draadloos’ in de admin omgeving. Ik ben in de admin omgeving ingelogd via een kabel, vreemd genoeg wel via het 2,4GHz netwerk, al geeft het netwerk de melding “geen internettoegang”. Het 5 GHz netwerk is wel zichtbaar in het menu aan de linkerzijde.

Hoe kan ik dit netwerk terug krijgen?

Ik heb de mediabox al via de televisie én via de admin omgeving teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

1 Reactie 1
Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1036Reacties
  • 90Oplossingen
  • 127Likes

Hi @Kelly356, van harte welkom op de Ziggo Community! 

Wat vreemd dat dit netwerk ineens niet meer zichtbaar is! Ik ben direct in je gegevens gedoken, maar ik zie dat je 2.4 GHz en 5 GHz netwerk dezelfde naam hebben in je modem. Allebei beginnend met 5G-….. 
Je kunt deze stappen gebruiken om de netwerknaam aan te passen. Dan kun je ze van elkaar scheiden! Dan zou je ze allebei weer moeten kunnen gebruiken! 

Uitgelicht topic