Goedenavond. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb Twinkly kerstverlichting waar schijnbaar, na uitzoeken, 2,4hz voor nodig is, op 5hz meldt het niet aan op het netwerk.
Echter heb ik dus sinds kort de Smarwifibox van Ziggo.
Hierop kan je zelf niets aanpassen.
Twinkly verwijst me naar Ziggo, Ziggo verwijst me naar dit forum.
Kan iemand me helpen of kan ik straks 5 devices aan Twinkly weg doen?
Bvd!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je kunt inloggen op de webinterface van het modem via 192.168.178.1 en het wachtwoord van 8 cijfers.
Na uitschakelen van SmartWifi (kanaaloptimalisatie) kun je gescheiden SSID's instellen voor 2,4 en 5 GHz en vervolgens controleren of de verbinden dan wel mogelijk is. Controleer ook of de 2,4 GHz-radio is ingesteld op modus 802.11b/g/n, kanaalbreedte 20 MHz en kanaal 1/6/11.
Andere optie is de 5 GHz SSID tijdelijk uitschakelen, de verlichting laten verbinden (met 2,4 GHz) en tenslotte de 5 GHz SSID weer inschakelen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kunt inloggen op de webinterface van het modem via 192.168.178.1 en het wachtwoord van 8 cijfers.
Na uitschakelen van SmartWifi (kanaaloptimalisatie) kun je gescheiden SSID's instellen voor 2,4 en 5 GHz en vervolgens controleren of de verbinden dan wel mogelijk is. Controleer ook of de 2,4 GHz-radio is ingesteld op modus 802.11b/g/n, kanaalbreedte 20 MHz en kanaal 1/6/11.
Andere optie is de 5 GHz SSID tijdelijk uitschakelen, de verlichting laten verbinden (met 2,4 GHz) en tenslotte de 5 GHz SSID weer inschakelen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.